18 ianuarie, 2010

No pienso ni siento,no actuo ni miento...

Wow.Nu mai stiu sa tastez.In sfarsit am calculator...Sa ma uit mai bine,ca nu-mi vine a crede.Da,ba,e clar,clar...Am calculator!
Dupa ars sursa,inlocuit sursa,instalat Windows,blocat pc de nenumarate ori,formatat hard-uri,schimbat placa de baza,iata-ma aici...rasufland usurata ca in sfarsit my baby e din nou cu mine.

N-am facut prea mare lucru.Hai sa zicem ca m-am apucat de invatat mai serios pentru Bac.Dar tot stresata de competentele ma-sii,atestat,lucrari de final la design vestimentar si geografie am ramas.

Am aflat ca am castigat la un concurs.Nu pot sa zic decat merci Ada,Dodo si Lala.
Uite,click ici daca vrei sa ma vezi pe locul 1. ;;)


In prezent,ma gasesc usor plicitisita,fara chef,fara vlaga.Cred ca singurul chef pe care-l am e sa urmez cursul firesc al lucrurilor,sa nu ma mai agit ca vorba aia..."am invatat ca lucrurile imi ies atunci cand nimeni nu te crede in stare."
Eu am ramas aceeasi,voi v-ati schimbat.
A,da si ca sa nu uit,pentru "tine":
"Perdida en el sillón de mi cuarto pienso en ti con mis manos ":">

Niciun comentariu: