08 ianuarie, 2010

Finishing with:"My obsession won't let me leave."

Bai frate,ce-am azi?Mi-am luat iar fata de fraiera si nu mi-am dat seama?
Sa moara Jean in puscarie daca ma mai apuc sa fac favoruri cuiva.De acum inainte zic"nu am/nu pot/nu vreau".

Iarasi.Tot azi.Am facut cea mai gafa mare.Sunt de-a dreptul incredibila.Poti sa ma pui sa fac ce vrea pipota ta si n-am nicio rusine s-o fac,dar cand ceva ma emotioneaza profund si vine de la o persoana deosebita(ma pis pe mine de emotie)fac gafe teribile.
Hai sa-mi gasesc scuze.Sa zicem:erau emotiile.Sa zicem:pentru ca era o persoana pentru care detin mult respect si pe care o admir si cu care ma inteleg extrem de bine si sa zicem(clar!)pentru ca era o persoana de sex masculin.
Si sa mai zicem:pentru ca m-a luat prin surprindere.
Ok.Faza e extrem de simpla,dar nasoala.Mi-a daruit un breloc cu Turnul Eiffel,iar eu am zis...(Atentie maxima!Maxim am spus!)"Am avut multe prostii la chei,dar o chestie ca asta niciodata!"
(Sfinte Sisoe,Sfinta Macaroana,Sfinta Alba-ca-Zapada...ce am avut?)
Un cuvant ca "frumoasa" langa "chestie"ar fi rezolvat totul,dar...n-am fost pe faza ca de obicei.
Noroc ca e Berbec ca si mine si m-a inteles.
Credeati ca am terminat?Oh,nuuu...iata inca una:
Tata:-Ce faci cu sarea aia?
Eu:-Ma spal pe dinti cu ea ca au inceput sa mi se ingalbeneasca dintii.
Tata:-Pai daca fumezi!
Eu:(pauza)
Tata:-Hai ca mai tragi un fum asa...
Eu:-Ce?Iar ai pus pe cineva sa ma urmareasca?
Pai,sa-ti explic eu cum sta treaba.ba toanto!Normal ca te-ai dat de gol.Ai recunoscut indirect ca fumezi din moment ce ai spus"iar ai pus pe cineva sa ma urmareasca".Te-au urmarit=>te-au vazut ca fumezi=>te-au spus lui tac'tu.D'oh!


In alta ordine de idei,fata de fraiera pe care am avut-o azi a fost remarcata(yeey!)
Copiii idioti(facuti cu mame care au tras pe nas in momentul actului sexual si cu tractoristi sau cu soferi care danseaza pe manele,la volan, in timp ce conduc)au mai gasit resturi de zapada(nea,omat,nu zapada din-aia nebunilor!)si s-au gandit sa mi-o arunce in capsorul meu drag si blond.Unu' a avut tinta mai buna si m-a lovit in obraz.Celalalt putoi mi-a aruncat pleasca de zapada starfocita direct in moalele capului.
Si dai si injura-i!"S-a pisat ma-ta si te-a facut pe tine!"(my fav one)

En fin.Ya.Pasamos de estas gilipolleses...
Alte nenorociri nu s-au mai intamplat.Doar ca au inceput sa ma salute,pe strada, persoane de sex masculin pe care nu le cunosc.(Din nou!)
Ori e noua metoda de agatat si eu nu-s in trend,ori fata mea de fraiera e foarte comuna prin veritabilul Targoviste.
Dar hai sa trec si peste asta.

Azi iar am frecat leusteanul la scoala.
Noroc cu Adi(Sketch).Am ras si noi si ne-am jucat hartie,foarfece,piatra

Ah da.Azi am inventat dieta (de)personalizata sau (ne)personalizata.
Daca nu vrei sa slabesti,recomand sa n-o tii.
Ea suna cam asa:
-N-AI ce sa mananci,deci fara mancare,dulciuri,suc,in rest ai voie orice.(pentru ca aceasta dieta este special pentru liceeni fara bani aka eu)
-Cel mai imprtant este sa mesteci.Daca mesteci incet,se digera tot.Deci a se mesteca bine aerul si apa.
-Tigarine[da,stiu,am zis ca n-am bani,dar de o tigarina te poti imprumuta la prieteni(cu mentiunea"ti-o dau data viitoare!",data care nu exista)]
-Mult efort fizic:zbenguieste-te de cate ori ai ocazia

Cu mult noroc,marti imi iau copiii si mergem in Bucuresti.Cica tre'sa ne luam materiale pentru machete.Dar asa cum am mai zis,Balasa Doamna Highschool adaposteste numa' elevi saraci si trebuie sa ne benoclam in buzunare mai intai.

In incheiere,declar:Imi place la scoala.In spatele la scolii la o tigara.


Si-am ascultat o melodie azi.Prea putin important cum se numea si cine o canta.Important e ca iar mi-a adus aminte de tine...
"I'd wake up, and make love to you if i had you"-Asa a inceput.E cel mai "true"vers.
"He wants me, he wants me not /I want everything he's got "-Si mai si.
"Would I be wrong, after so long to kiss you ?/Would you pretend, we're only friends, if I kissed you/At least I can dream of you in a scene, when I'd kiss you ?"-Speechless.
"To stop me is not easy, can't stop a lion from hunting /I'm focused, I won't miss, there's no control of some things."Speechless maxim.Maxim am spus!


P.S.:Poate imi ziceti si mie care-i butonul de Shut Down pentru vise.In ultimul timp am impresia ca visez toata noaptea.Visez o gramada de chestii si mi le aduc aminte perfect a doua zi dimineata.Iar chestia asta ma oboseste foarte.
Insa pentru visele cu "el' n-as vrea sa apas butonul.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Daca in caz gasesti butonu` ala de shutdown sa-mi zici si mie unde e. De vreo 2 zile tot fac turul Targovistei in vis. Mama lui de dor de casa...

EA spunea...

Fir-ar mama lui de buton.Sa speram c-o sa-l gasim.
Te cred ca ti-e dor!Nu m-apuc sa zic ca te inteleg,ca nu stiu cum e sa-ti fie dor de casa,stiu numa'cum e sa-ti fie de parinti.