10 ianuarie, 2010

Startin' again with:"My obsession won't let me leave"

N-am treaba.De ieri visez.Plutesc.Iar nu mai mananc(de fapt,nah,m-am apucat de dieta aia de sau ne personalizata).
M-a terminat.Iar a venit cu superglue-ul.

Va rog,nu ma treziti.Maxim am zis.

Si ca sa continuam,in aceeasi nota,aceasta fila de jurnal "tirlulilu corcodilu" din care precis nu intelege nimeni nimic.(ba,vreo 3 persoane sigur da),va PREZEntam....(tanananaaaam):


Dedicatie catre iubita:
Esti frumoasa ca o stele,
Tu mi-ai rupt inima-n doi,
Toate sufletele mele,
Bate pentru tu si noi!

Dedicatie de la sot pentru sotie prin intermediul fiului/fiicei:
O vindem pe ma-ta ca masina de spalat e stricata.

Si,desigur,dedicatie pentru Ralu si Marie(ele stiu de ce):
Eu nu pot sa alerg repede cand merg incet.



Pam!Pam!Maxim am zis!

Niciun comentariu: