03 ianuarie, 2010

Leapsa(1)

Imi plac chestiile astea la nebunie si mereu am zis ca o sa completez si eu cand o sa am un blog.Blog am,deci,iata prima leapsa.
(Stiu ca tre' sa ti-o dea cineva,dar cum sunt noua pe aici nu cred ca se gaseste cineva sa-mi dea mie vreo leapsa,asa ca am luat-o singura de aici : http://leapsablog.blogspot.com)



O floare: trandafir rosu
Un anotimp: primavara
O culoare: verde
Un animal: caine
Un obiect vestimentar: blugi
O piesa de mobilier: un pat maaaaaare cu baldachin
O piesa muzicala: David Cook-Permanent
Un vers: "When I think of you you got me licking my fingers"
Un peisaj: mare,nisip,hamac
Un obiect: Mp4 Player
Un instrument muzical: tobe
Un copac: palmier
Un oras: Madrid
Persoana publica: Joseph Gordon-Levitt
O persoana apropiata: mama
O carte: "Ploaia inainte sa cada"de Jonathan Coe
Un fel de mancare: cartofi prajiti cu ketchup si maioneza
Un supererou: Bubbles
Un fenomen al naturii: ninsoare
O masina: Saab gri
Un fruct: banana :D
O parte a corpului: a mea sau a sexului opus?Hai,bine,fie...picioarele. :-"
Un film: The Break-Up Artist


Asa,acum partea mea preferata...Leapsa o preia oricine citeste acest blog.
Gata,ma simt mai bine!

V-am pupat!

9 comentarii:

Roxana spunea...

the Break-Up Artist? :o eu nu cunosc filmul :-? e tare?

EA spunea...

E mega-tare!Sa te uiti la el!

Lidia spunea...

bai cum se joaca asta ca nu stiu =)))

PS: stiam fa ca esti tu >:)

EA spunea...

pai preiei leapsa la tine pe blog si o completezi cu chestiile pe care vrei.
O floare:...
Un anotimp:...
Pricepusi? :p

Mada spunea...

Un supererou: Bubbles

haha, tare :)))

imi place blogul si imi place ce/cum scrii :x

EA spunea...

Bubbles e idolul meu! :D

Multam fain,Boob :*Ma bucur tare ca-ti place.

Lidia spunea...

aha..o sa-l preiau si eu cand ma mai apuc de scris =))

EA spunea...

Ok.Si vezi ca ti-am mai dat una mai sus. :D

Andreea spunea...

O piesa muzicala: David Cook-Permanent
Chiar faina melodia :x