08 ianuarie, 2010

Leapsa(3)

Mi-am petrecut cea mai frumoasa vacanta in…Torre del Mar,Spania.
Cel mai de pret lucru pe care il am este... prietenia,respectul,dragostea unor persoane.
Imi bate inima tare atunci cand...mint sau urmeaza sa fac ceva periculos.
Cand sunt suparat, intotdeauna…gasesc o cale sa ma inveselesc.Si niciodata nu stau suparata mai mult de cateva ore.
Cand ma indragostesc… nu mai vad,nu mai aud,nu mai mananc,am norisorul meu Sus acolo,imi bate inima tare de cate ori il privesc,de cate ori ma atinge,de cate ori...
Cel mai fericit am fost atunci candam fost de mai multe ori fericita."Cea mai fericita"niciodata.
Nu spun niciodata NU propunerii de a...Inca nu e 00:00,nu pot sa zic. :D
Prietenii spun despre mine ca sunt…Pai sa vedem.Ralu mi-a zis de mai multe ori ca nu sunt intreaga,ca-s nebuna...si mi s-a mai spus ca stiu sa-i fac sa rada,ca stiu sa le fiu aproape,ca nu ma dau batuta niciodata...
Daca ziua de maine n-ar mai exista, azi as…face tot ce imi propusesem sa fac.
Cel mai tare ma enervez atunci cand… mi se tin prelegeri despre cum ar trebui sa fiu,cand se ia lumea de mine pe strada.
Am emotii atunci cand trebuie sa…dau un examen oral.
Cel mai mult ma mandresc cu…ochii mei.
Cel mai frumos cadou pe care l-am primit a fost…un inel gravat cu "Am doar 18 ani..."in interior,un tricou cu Bubbles,Eclipsa.
Nu as renunta niciodata la…prieteni,el si familie.
Cel mai bun prieten este... cel care te sustine,cel care stie sa te certe cand e cazul,cel care e acolo si stii ca-l poti gasi si deranja 24 din 24.
O zi este perfecta atunci cand…e soare afara si toate-ti merg bine.


Leapsa pentru...cine vrea,cine mai doreste,cine mai pofteste.


P.S.:Bineee vecinu' de la 4!Spike si Guess Who asa cum te-am invatat eu aka
vecina de sub tine.(Uh,cum a sunat asta! :))

2 comentarii:

Anonim spunea...

Pff ai naibii vecini. Eu i-am terorizat pe-ai mei ani la rand cu LP, Skillet, Evanescence sau chestii de genul si ei tot cu Guta si Salam imi raspundeau. Vreau si eu vecini d-astia! :)))
Si mai bifam o leapsa..

EA spunea...

In Spania cu ce iti mai raspund?:))