06 ianuarie, 2010

Chestii+Leapsa(2)

Am ajuns la concluzia ca sunt o fiinta stresata si stresanta in 2010.
Ma streseaza examenele la competentele ma-sii,ma streseaza Bacu',ma streseaza atestatu',ma streseaza ca nu mai aflu odata ce-am facut la D.E.L.E.,ma streseaza plecarea tatei si cu toate astea ii stresez eu pe ceilalti.
Azi am fost la biblioteca sa imprumut "Iona"de Marin Sorescu(imi place asa de tare sa citesc,dar urasc sa citesc ceva ce mi se da la scoala) si cand dau sa intru,am avut o scena ca-n desenele animate cand un personaj isi doreste ceva tare de tot dintr-o vitrina si-si lipeste fata de geam,ochii i se maresc,apar inimioare in aer si acel "ceva tare"incepe sa sclipeasca in vitrina.
Eh asa,am fost si eu(ma simteam Professor Utonium,in episodul in care a vazut nistre crose nesimtit de scumpe si s-a indragostit de ele) cand am vazut niste carti in limba spaniola expuse asa frumos intr-o vitrina.
Am luat Iona si am luat si "Nadie me mata"(Nimeni nu ma omoara) de Javier Azpeitia.
Despre ce e vorba...(e supercalifragilistica)
"Ce-ati face daca intr-o zi v-ati trezi amnezic intr-un corp care nu e al dumneavoastra?...Ce ati face daca de fiecare data cand adormiti,sufletul dumneavoastra isi schimba corpul si va vedeti obligat sa fiti succesiv un politician inselator,o actrita frumoasa,o fetita singuratica,un politist mafiot,junkie re-inrolata(?)?...Intr-o vreme necunoscuta(in realitate,mai 2007)si intr-un Madrid inspaimantator,transformat in santuri de catre buldozere si cu o populatie panicata de gripa aviara,protagonistul acestei povesti rataceste din corp in corp incercand sa-si afle propria identitate,incercand sa nu se indragosteasca de o fata la care ajunge mereu,indiferent de diferitele corpuri in care intra,incercand sa vada un film in care,surprinzator,se afla cheia tuturor lucrurilor intamplate si incercand sa faca sa nu se produca o crima la care a fost martor si despre care cunoaste aproape tot:asasinul,arma crimei,ziua si ora.Totul,mai putin victima."



Leapsa(2)

* Prima bautura:Vin

* Prima mancare: Cartofi prajiti

* Prima amintire: Hmm.Nu stiu daca e chiar prima,dar este de cand eram eu "foarte tanara".Pe la vreo 3-4 ani cand am rasturnat resoul si s-a ars covorul.Oops!
* Primul gand frumos: Cand eram mica voiam sa ma fac profesoara(si inca mai vreau)pentru ca imi placeau copiii(si inca-mi plac).
* Primul gand urat: Cand am crezut despre ai mei ca nu ma iubesc si ca-mi vor raul.
* Prima fapta buna: Chiar nu-mi mai aduc aminte.Dar trebuie sa fi facut macar una.
* Prima fapta rea: Cand i-am zgariat masina unei prietene sau cand i-am mazgalit cu marker negru si colega de banca din generala, cu marker rosu,ghetele profei de mate.(Da' ce sa fac daca n-o suportam?)
* Primul contact cu calculatorul: printr-a treia,a patra cand faceam Optional Informatica.Ce vremuri...ma uitam la mouse ca la a 8-a minune.
* Prima senzatie: Eeeh!:D
* Prima enervare: Oai,pai la cat ma enervez de des nu am cum sa tin minte!
* Prima spaima: Cand strangeam rufele pe o furtuna ingrozitoare si mi se spargeau si geamurile in acelasi timp.Venea apa peste mine,dar eu strangeam rufele,dom'le!Dar a fost spaima cu adevarat.Am ramas si cu sechele.Cand sunt tunete si fulgere ma gasiti cu patura in cap.
* Prima emisiune tv: Roata Norocului.
* Prima carte inceputa: Cred ca prima cu adevarat inceputa si citita a fost Marile Sperante de Dickens.
* Primul vis: Daca e vis-aspiratie,atunci probabil ca ar fi: sa calatoresc mult.


O dau mai departe lui Rox,Leedie si Marius.(Daca vreti,desigur)


2 comentarii:

Roxana spunea...

o iau eu, dar nu pot sa dau copy =))

Cat despre carte, imi place subiectul ;;)

EA spunea...

Atunci scrie-l asa...Dar oare de ce nu merge copy?Mi-oi fi pus antifurtisag si nu stiu eu :))