04 ianuarie, 2010

Troubles+Little things that makes me happy

Image and video hosting by TinyPicMda.Iar ma confrunt cu PMS-ul,deci iar am un cui impotriva tuturor,iar sunt irascibila fara motiv si...iar am pofte.
Tocmai l-am sunat pe tata sa-i spun nu cumva sa vina acasa fara mere verzi,suc si ciocolata.
Si tata m-a ascultat bineinteles.
Astazi am avut o teza urata rau la engleza.Teza de care mi-am amintit ieri pe la 12 noaptea.Am zis ca ma duc sa invat,dar n-aveam melodiile puse pe Mp4,nu puteam sa invat fara playlist nou.Dupa,m-am uitat la restul de film,inceput acum o saptamana (X-Men Origins:Wolverine),si am terminat toata chestia asta pe la vreo 2 noaptea.Bineinteles ca mi s-a facut somn si am dat dracului invatatul.
Azi mi-am revazut colegii.N-au contat decat 10,de restu' nu prea-mi pasa.Am stat la taclale,am ras,am dormit pe mine,dupa care m-am dus acasa.
Si ca de obicei,norocul meu chior si-a facut iar simtita prezenta(de parca mai era nevoie!).
M-am dus la posta sa intreb de coletul meu.(trimis de mama de 2 saptamani).
Bineinteles ca n-a sosit.Si...da,bineinteles ca aveam aviz in usa si trebuie sa ma duc sa-l iau maine.Deh,m-am obisnuit!



Little things that makes me happy:

  • o carte buna pe care s-o devorez la mine in patut,iar pe fundal muzica buna.
  • muzica la volum maximum
  • perlele lui tata.
  • discutiile "filozofice" cu tata.
  • rasetele mamei provocate de mine.
  • sa ma joc cu Minnie(catelusa mea).
  • Powerpuff Girls
  • ciocolata
  • petrecerile si tigara de la petreceri
  • un film bun
  • Ne-Yo
  • Guess Who si Spike
  • Sms-urile Mariei

3 comentarii:

Roxana spunea...

haha, cat de tare e imaginea =))))

EA spunea...

:>

Andreea spunea...

,,Teza de care mi-am amintit ieri pe la 12 noaptea.''
Cam asa sunt si eu :))