25 ianuarie, 2010

Da' ce mă?Ăia care zic "chestii,trestii" fac chestii din trestii?

Ca să nu-mi mai sară în ochi postul de dedesubt de câte ori îmi accesez blog-ul,hai să mai scriu câte ceva...aşa în plesneală mai mult.Căci iar mă găsesc stresată şi fără vlagă.
Cu ce să încep,cu ce să încep?

***
Aud tot felu' de înjurături pe oriunde mă duc.Şi am învăţat multe într-un deceniu şi aproape 9 ani de viaţă(oa,cum a sunat asta).Dar niciodată,chiar niciodată n-am s-o inţeleg p-aia cu "să-mi bag pula în morţii tăi/futu-ţi morţii mă-tii".N-o s-o pot înţelege in toată vieţulica mea şi gata.
'Ţi-ai dracu',s-a umplut ţara de necrofili!Când vă aud,îmi vine brusc în minte imaginea cruntă cu voi masturbându-vă la Saw sau Hostel.
Şi dacă după afirmaţiile astea se simte careva şi-mi zice:"Ştii ce?Las-o moartă!",jur că îmi iau tălpăşiţa cât pot de repede...nu înainte de a vă înjura eu cum trebuie.


***
Am o problemă.Mă întreb tot mai des ce sunt.Femeie nu mă mai pot numi,din moment ce îmi sunt oripilate sferele albastre de dame cretine care la -10 °C umblă în colanţi,care au exagerat demult,destul cu maglavaiţul şi spoiala le afectează gândirea în mod acut,care îşi ard părul de dragul unui blond(mai drăguţ ar fi fost să-i dea foc direct,efectul e scontat oricum,ele tot a proaste seamănă),care poartă tocuri interminabile,la 1.75,pe zăpadă,cărora le ies ţâţele şi curul prin "haine"...
Apoi,pardon moi,dacă eu umblu în blugi şi colanţii îi am sub ei,ca să-mi ţină de cald(deh,am şi eu o sănătate de care să am grijă),dacă folosesc un creion de ochi,un rimel şi oleacă de balsam de buze când e frig,dacă sunt blonda natural,dacă umblu în adidaşi sau pantofi sport,dacă ţâţele şi curul meu stau unde le e locul şi ma simt sexy aşa.
Ha ha ha.NU.Prefer să nu mă numesc femeie,dacă asta înseamnă să fii femeie.

***
Astăzi am realizat mai mult ca niciodată că se termină liceul.Mai e doar un semestru.Al doilea semestru.Ultimul "al doilea semestru".Nu-mi pare rău de nimic.Am cunoscut 10 inşi minunaţi în clasa aia plină de paria.
Am trecut prin atât de multe evenimente,experienţe împreună cu ei,încât 4 ani de când îi cunosc mi se par 10.
N-am să uit niciodată:excursii,majorate,petreceri(aka beţii),râsete,plânsete,discuţii interminabile...şi câte şi mai câte.
Şi ca să ştie tot poporul.Ei "se numeşte":Ralu,Mărie,Alinuţa,Miru,Iul,Dani,Cap(Dragoş),Guţă(Ionuţ),Babu'(Andrei),Hune(Cristi).
Şi îi iubesc.

***
Ador să vin acasă în fiecare vineri seara cu un Land Rover,dar vă rog eu domnu' arhitect,nu mă mai lăsaţi pe trotuarul opus,că de fiecare dată ajung cam după 30 de minute pe celălalt şi aproape mă calcă maşina de fiecare dată.

***
Perle

Diriga:-Andrei,te mănânc!
Andrei:-De unde începeţi?

Marean(la ist.arhitecturii,despre referatul lui):-Deci proiec... ăăă,referatul.În referat este vorba despre castelul Pele...ăăă Bran.

Ionuţ(către mine,eu care eram cu mâna pe piciorul colegei mele de bancă):-Ia piciorul de pe Raluca!Ăstaa,ia mâna de pe Raluca.







Hai gata,că mă apucă nostalgia!Mă apuc de desenat,invăţat,gândit...
V-am pupat!





8 comentarii:

Roxana spunea...

Sis, mai ai caietul ala cu perle? Sa le scrii odata pe toate ca-s tari :))

EA spunea...

Nu ştiu,aveam odata unul cu perlele profului de bio.La ala te referi?

Marius Dumitrescu spunea...

Pff..mi-ai inveselit ziua domnisoara. Al 2 lea paragraf m-a terminat :))).

p.s Eu nu sunt necrofil da' le am cu orgiile (aka 'tu-ti neamu` bla bla) :))

EA spunea...

Mno,nu-ti face griji,e acceptabilă.:))

Mă bucur că l-am înveselit pe domnu'Marius Dumitrescu,acelaşi domn care râde de ouăle mele fermecate =))

Marius Dumitrescu spunea...

Eeeeh , e bine ca nu esti barbat. Barbat cu oua fermecate...:))

EA spunea...

Oh da,ar fi fost epic! =))

Anonim spunea...

Daca as veni si eu de la scoala cu un Land Rover viata mea ar fi considerabil mai frumoasa :D. M-am saturat de turele zilnice cu metroul.

EA spunea...

Si eu ma si plang ca nesimtita ca ma lasa pe trotuarul celalalt,nu?:))
La anul o sa merg si eu cu metroul,asa ca ma bucur acum. :D