03 ianuarie, 2010

Scrisori catre suflete...

Image and video hosting by TinyPic




1 noiembrie 2009

Draga mea bunică,



Într-un fel am rămas blocată într-un interval de zile ...15-21 octombrie...şi simt că nu pot trece peste...că mă macină fiecare zi şi fiecare întâmplare din intervalul ăsta de timp.
N-am fost suficient de puternică,am crezut până în ultimul moment că e doar o durere banală de cap şi c-o să-ţi fie mai bine...
Şi nici acum nu realizez că tu,de fapt,nu mai eşti,că mă priveşti de acolo,de Sus,poate...
Mă simt atat de slabă,atât de goală pe dinăuntru,atât de tristă şi neputincioasă.
Nu mă învinovăţesc,dar ar fi trebuit să fiu altfel,să mă comport altfel cu tine,să nu te mai resping.
Şi-acum nu mai am timp să mă schimb...
Şi mă doare tare...căci îmi revin în minte imaginile cele mai triste din viaţa mea,de până acum.
Şi nu pot să uit ce mi-ai spus ultima oară;mă frămîntă multe întrebări la care nu poate nimeni să răspundă.
Vreau să mai fiu mică,să-mi spui povestea cu prinţesa şi broscuţa,să-mi canţi romanţele tale preferate,să mai râdem împreună,să-mi mai faci cozonac şi prăjituri,să mă mai lauzi tuturor "ce nepoata am eu!"...vreau doar să mai fii aici,sa mă trezesc ca dintr-un vis urât şi tu să fii aici,în camera de alături...
Vreau să fiu tare,ştiu că nu ţi-ar plăcea să mă vezi plângând,deşi îmi mai scapă droaie de lacrimi câteodată...Vreau să mă vezi cum o să termin liceul,cum o să ajung la facultate,cum o să ajung cineva în viaţă,aşa cum ţi-ai dorit tu întotdeauna pentru mine...
Ne e greu fără tine,ne este dor de tine...şi te iubim deşi n-am aratat-o prea mult,din păcate...


"Abuelo, no llores que pronto vendrá la luna
Y bajara del cielo una estrella alumbrando el camino
Y allí estará contigo la abuela
Te esperara allí arriba en el cielo
Y te dirá bajito Te Quiero
No quiero que me llores abuelo"


"And you live in my memories forever more, I swear."


Cu drag,

Simina Stefana

Un comentariu:

Andreea spunea...

:-<
Trist :-<
Cunosc sentimentul...
Ce n-as da sa o am si eu pe bunica mea ,din nou langa mine :-<