03 ianuarie, 2010

Un (nou)inceput ?

Obisnuiam deseori sa ma gandesc la trecerea dintre ani,ca de la 1 ianuarie incepe ceva nou,ca de la 1 ianuarie fac asta si asta si ca de la 1 ianuarie o sa fiu altfel,o sa ma schimb.
Dar anul asta n-a mai fost asa.Nu mi-am mai propus nimic,las totul sa vina de la sine.
Anul asta,asa cum ii spuneam si lui Marius,m-a prins cu tigara intr-o mana si cu sticla in cealalta.Dar stiti ce?M-a prins fericita,urland de mama focului,facand dedicatii,inconjurata de persoane la care tin enorm(desi,n-au fost chiar toate),dansand,deci distrandu-ma.
Si nu mi-am pus nicio dorinta la ora 12.Si ce daca?Stiu sigur ca toate dorintele mele in anul 2010 se vor realiza,asa cum si cele din 2009 s-au realizat.
Revin.2010 m-a gasit(cu lenjerie rosie pe mine,da)cu pofta de viata si pofta de un nou inceput.Un inceput pe care n-o sa mi-l planific.
De exemplu nici blog-ul asta n-a fost planificat.Mi s-a pus mie pata acum,in loc sa imi fac temele pentru maine.
Si,deci,imi urez "bine am venit!-bine m-am gasit!".
Si daca o sa am si cititori,bine ati venit si voi!


V-am pupat!

P.S.:Mai multe...data viitoare.


5 comentarii:

Anonim spunea...

Stii vorba mea : Evita mahmureala, ramai beat/a! :)) Welcome!

EA spunea...

True! :))

Thanks! :*

Roxana spunea...

hey there,siiiiiis >:D<

EA spunea...

Hello,little one! :*

Andreea spunea...

Foarte frumos blogul :x
Bravo >:D<