10 iunie, 2010

Un sfârşit.

Astăzi se încheie un capitol din viaţa mea.Am terminat liceul.
Astăzi a fost ultima oră de dirigenţie,ultima strigare a catalogului,ultima întâlnire într-o formulă de 30 de elevi în faţa unor profesori desăvârşiţi.
A fost foarte frumos.Am împărţit cadourile noastre pentru profesori şi le-am adresat cuvintele noastre de mulţumire,atât lor cât şi colegilor.

N-am fost niciodată extrem de uniţi,am fost împărţiţi oarecum în două grupe a cate 10 persoane aproximativ,iar restul până la 30 oscilau între cele două.

Dar acum,la final,ne-am "aliat" cu toţii ca să iasă ceva frumos.Ne-am cerut scuze pentru toate neînţelegerile,pentru toate copilăriile,ne-am îmbrăţişat şi făcut poze,ne-am scris în albume,am râs,iar mâine,11.06.2010 ne întâlnim la premiere,pentru ultima dată pe scena amfiteatrului,în rol de elev de liceu.
Apoi urmează BAC-ul şi admiterea.


Orice început are şi-un sfârşit.Suntem infinit de mici în faţa zeului suprem,timpul.
Ne luptăm deseori cu el,dar ştim în adâncul nostru că o facem degeaba.
Ce-am trăit patru ani de zile nu se va mai întoarce.
Am păşit timidă,imatură,nesigură,nehotărâtă,nesociabilă pe poarta Liceului de Arte"Bălaşa Doamna"şi ies astăzi cu capul sus,cu priorităţi bine stabilite,cu mintea limpede,fără regrete,matură şi responsabilă,puternică şi hotărâtă.

Niciun comentariu: