16 iunie, 2010

Calendaru' vara-stress 2010

11-27 iunie-toceală
-de regulă,nu-s adepta tocing-ului şi recunosc că mă apucă panica atunci când ştiu că mai e puţin,mă agit un pic în mine însămi,am impresia că ştiu tot,dar că habar n-am.
-de exemplu suntem în 17 iunie,deci mai am 11 zile până la Bac şi-am citit în 2 luni,3 cărţi care n-au nicio legătură cu pregătirea pentru examen.Trageţi voi concluziile,bine?
28 iunie,30 iunie,2 iulie-Examenul pulii.Prima oară când se dau 3 materii.
-Apropo:Competenţă lingvistică limba şi literatura română-experimentat,Competenţe digitale-experimentat(80 puncte),Competenţa lingvistică limba engleză-B2
4 iulie-aflarea cruntului adevăr,notele obţinute.

8-15 iulie-înscrieri
-Litere:
  • Limba şi literatura română-Limba şi literatura spaniolă(avansat) sau portugheză(începător) sau engleză(avansat);
  • Etnologie.
-Limbi străine:
  • Limbi şi literaturi(Filologie)-Specializare A-Portugheză,Specializare B-Spaniolă
  • Limbi moderne aplicate-Specializare A-Engleză,Specializare B-Spaniolă
24 iulie-belirea girofarelor în listele cu admişi+mers la medic+interesat ce e cu diploma mea de D.E.L.E.(altă poveste,altă dixtracţie)
26 iulie-depunerea diplomei de Bac şi retragerea dosarului de la facultatea...de unde vreau să mă retrag :)
-seara plecat în Spania;ori 27 iulie...chestiune de discutat.

Sper să nu o iau razna până la final.
De menţionat că undeva,după Bac,va fi un party de absolvire la mine acasă.
Şi undeva înainte de Bac o curăţenie drastică în casă că deja nu se mai poate trăi aici... :D

2 comentarii:

Roxana spunea...

bafta multa,siiiiis >:D< imi place mult noul template :X

EA spunea...

Hai merci,sis!Sa fie!


Si mie imi place avatarul tau=))