23 iunie, 2010

Doom's day or what?

Da,mă!Şi ţine minte ziua asta!

Ca să mă citez:
"Nici nu ştiu,e furie+agitaţie+nelinişte şi totodata linişte sufletească...e futere,asta e."

Şi-am aflat azi o grămadă din răspunsuri.Pe care le-am aşteptat cuminte,căci mi se cuveneau.

Şi-am ieşlit din casă val-vârtej,să iau aer,să uit...şi în cateva zile sunt ca nouă.SPER!
M-am calmat.Am fost la librărie,mi-a făcut cu ochiul o carte pe care o căutam de mult timp.Terapie curată.Noroc că aveam bani.

Şi nu mai zic decât că am vrut unul care să mă schimbe,am avut,am vrut unul cu care să împart toate "nebunelile mele",să ţina mult la mine,am avut.Şi acum:NU MAI VREAU NIMIC!!!

Cât căcat mai pot să duc.Chiar nu...chiar sunt curioasă.Cred că totul a fost super flu-flu până acum.Cine ştie ce îmi mai pregăteşte Marcel...Îmi vine să înjur,dar nu vreau să mai"pătez"blogul ăsta,n-are nicio vină.

Nu mă pot concentra,nu mă pot exprima.Dar ştiu sigur că nu mai vreau NI-MIC!!!



"Nu sunt vreun psiholog, da' ai probleme tu cu tine."
"Ramai asa cum esti,acolo in lumea ta
Nu vrei sa schimbi nimic, atunci nu ma schimba
Sa iti dai seama ca ar lipsi ceva,
Atunci cand o sa vezi ca nu mai sunt in preajma ta
Sa te gandesti doar la mine mereu
Si ce-ai in jur sa iti spuna doar numele meu (mereu)
Sper sa iti fie dor de mine cand ma asculti
Cand te gandesti la noi sa nu poti sa ma uiti
Poti sa apartii oricui, nu e treaba mea
Stiu ca o sa-ti gasesti pe altcineva
Da chiar si-asa sa simti ca este altceva
Ca nu sunt eu si ca ai vrea sa fie asa
Orice film, prietenul,sau carte
Sa-ti povesteasca despre mine inc-o parte
De lucrurile bune atunci cand n-o sa fiu
Sa iti dai seama cand o sa fie prea tarziu"

"
Nu m-am schimbat de-atunci,am dezgropat destul trecutul
M-am trezit prea mult cu perna-n brate crezand ca esti tu
Dar tu nu erai,plecai spre-o viata noua"
"Alergam doar dupa bani,vedeam asa un viitor
Acum am portofelul mai plin putin dar patul gol
Amintirea ta mi-e dusmanul cel mai de temut"



De azi începe altceva,nou:NIMIC!

Niciun comentariu: