28 iunie, 2010

Generaţia basmelor aka How Prâslea and Harap-Alb maimed my life+Monden

Image and video hosting by TinyPic

Wow.Trecură prima probă de BAC.Şi anume "limba şi literatura română"sau pentru neiniţiaţi,"româna,bă".
După speculaţiile anterioare oricărui examen de acest gen,cum că ar pica Enigma Otiliei,cum că,cum că,iată că nu mare a fost mirarea...picară basmul cult,frate!
Nu se aştepta nimeni,mai puţin "ieu"care la pariu am zis că pică basmul.Nu se putea să ne-o luăm în freză din nou(la capacitate am avut basmul popular),din cauza faptului că (aproape)nimeni nu s-a gândit să înveţe sau să recapituleze basmul,că vorba aia,de ce ar pica ceva aşa de uşor şi a doua oară.Şi ziceam că am făcut pariu.Păi da,am pariat cu balerinele mele,două la număr,în faţa liftului.Eu am zis basmul,Mărie
a zis că o să fie la alegere dintre 3 autori,roman,iar Ralu a zis genul dramatic.
M-am ales cu o Primola şi o îngheţată la cornet.\:D/
Totul a fost uşurel.Pentru cine a învăţat,desigur.Comisii de treabă,jos-pălăria...Superb!
Da'stai că mai avem două.
***

Am mai petrecut şi eu ca omul,că vorba aia...ai nevoie şi de relaxare.Tocing-ul nu afectează doar creierul ci şi viaţa socială,să ştiţi.

Sâmbătă seara...o seară care la început nu promitea nimic,s-a transformat treptat dintr-un observator şi detector de gafe,piţiponci şi cocalare într-o seară ciment,cu distracţie maximă...ăăă,maximumă.

Am fost învăţată în viaţă să nu dau nume pentru că mai devreme sau mai târziu o minte pusă pe bigudiuri va găsi ceva de interpretat din toate naivităţile pe care le-ai spus tu.
Aşa că am să vă povestesc cum am fost eu sâmbătă la majoratul unei bune prietene la un pub dintr-un oraş mai mic,de lângă un oraş mai mare,împreună cu alţi 7 buni prieteni.
Nu-s genul ăla de petrecăreaţă din cale-afară,susţin mai mult party-urile în casă,adică fostele bairam-uri.Şi nu pentru că m-ar da manelele afară din casă,ascult muzica din ziua de azi,dar mi se pare mai tare un party restrâns,unde poţi să pui exact ce muzică vrei,unde sunt poftiţi numai oamenii pe care-i cunoşti,unde nu se supără nimenea dacă vrei să vomiţi şi tu ca animalul,dacă vrei să te întinzi în pat,sau să i-o întinzi...în fine.

Nu fusei niciodată în discotecă,pub,club,mub,fub,d-astea...serios.(Şi acum o să vad comentarii precum"Ia uite-o frate şi pe ţăranca asta,tocilară,sau ce?N-a fost dragă în niciun club până acum...mi-e atât de milă de ea..."şi cum ar zice Micuţu"şi e doar grasă decât".
Şi la un prim nivel de interpretare,locul în care am fost eu arată cam aşa la ora 10:
Lume...destulă.Puşti de toate vârstele,îmbrăcaţi frumos.Asta am apreciat.Fete ca mine,ca prietenele mele,ca tine,care citeşti acum,dacă esti fată...asta la ora 10,am zis.Băieţi drăguţei,mulţi cred că erau minori sau abia făcuseră 18...

Întuneric,frate,n-am văzut...cred că i-a îngrozit odată factura la curent şi de-atunci au zis"Bă,io să-mi bag pulicica,nu mai aprind decât reclama aia luminoasă şi-atât."
Muzica...hmm,muzica...Păi genul ăsta care se cântă şi se ascultă acum.Căci indiferent de ce cântai până acum,asta e vremea house-ului sau ce ceapa mă-sii e genul ăsta cu influenţe puternice de Inna,care mi se pare că e de vină pentru asta+încălzirea globală.
(apropox,eu îi aştept pe Marcel Pavel,Fuego şi Pepe să se apuce de cântat aşa ceva).

Revin.Deci("mamă,iar am început cu deci.E un tic,sa mor io,nu?":)))muzicuţă,oamenii cât de cât liniştiţi...dar vine seara,noaptea,luaţi-o cum vreţi şi se transformă...
Muzica în blană de nu se auzea muscă cu muscă.
Dj-ul care m-a tâmpit şi care a ţinut toată noaptea să aminteasCĂ CĂ i se zice Valencia,sau ceva genul.
Fetiţele se dezlănţuie,baieţeii la fel...şi mi-am băgat şi eu ceva şi am început să dansez...o dată cu melodia aia "Hear the colors",care-mi place şi care m-a trezit de pe scaun.


În concluzie,m-am dixtrat,dom'le!Acum aştept să treacă săptămâna aceasta mirifică,dăm un party...ne înscriem la facultă şi am plecat peste hotareeee,beeei!


V-am ţucat!

Niciun comentariu: