04 iunie, 2010

Leeeeeeevy,Liviuuuuu,DAMAD!!!Grigoreaş,e totu'varză!

Omu' ăsta sigur s-a născut ca să mă facă pe mine să tremur,să râd,să plâng...
Am terminat şi "Toate acele lucruri pe care nu ni le-am spus".Oficial mai am de citit "Copiii libertăţii" şi "Prima zi" şi gata opera lui Levy.Problema e că dup-aia va trebui să iau legătura cu el,să-i zic să mai scrie că eu mor dacă nu mai am ce citi.Şi-aşa am tras de cărţile astea extrem de mult...doar ca să mai ramana ceva...
Ideea e că nenea ăsta scrie extrem de simplu,fără detalii în cantităţi mari,fără complicături,dar cu un subiect foarte bine gândit şi uluitor de cele mai mule ori.
Plus de asta,mă identific cu el,pentru simplul fapt că în aproape fiecare carte a lui preferă să lămurească nişte aspecte din viaţa personajelor prin nişte scrisori,nu mai lungi de două-trei pagini,dar extrem de profunde,menite de cele mai multe ori să mă facă pe mine să bocesc şi să nu-mi pot şterge lacrimile căci nu vreau să ud paginile.
Mă identific cu el pentru că şi eu mă descarc astfel,ca toate personajele lui şi pentru că în tentativele mele de scrieri mereu s-a regăsit câte o scrisoare de la un personaj către celălalt.
Nu vreau nici în ruptul capului să va dezălui vreo scrisoare de genul,dacă sunteţi curioşi cumpăraţi/împrumutaţi(de la mine în niciun caz,cine mă cunoaşte ştie că nu împrumut)cărţile şi citiţi-le.
"Şi dacă e adevărat..."
"Te voi revedea"
"Prietenii mei,iubirile mele"
"În altă viaţă"
"Toate acele lucruri pe care nu ni le-am spus"
"Unde eşti?"
"Şapte zile pentru o eternitate"
"Copiii libertăţii"
"Prima zi"


Stau şi mă minunez cu fiinţa asta ce minte pusă pe bigudiuri avem...
Până una alta şi până data viitoare...Marcel să vă aibă în pază!(Prietenii ştiu de ce.)
Mă găsiţi la teatru,până se termină stagiunea,dorm pe preş la TTB,să prind bilete.Matrioşcaaa,Liviuuu!(Prietenii din nou ştiu de ce.Ştiţi mă?)

2 comentarii:

Marius Dumitrescu spunea...

"Ideea e că nenea ăsta scrie extrem de simplu,fără detalii în cantităţi mari,fără complicături,dar cu un subiect foarte bine gândit şi uluitor de cele mai mule ori."

Fraza cheie. What can I say? Levy rulz! :))

EA spunea...

Ma bucur ca ma aprobi!
:D
Stai asa ca acuma ma apuc de "Copiii libertatii". :))
Doamneee,ce mi-a mai placut "Toate acele lucruri..."