31 ianuarie, 2011

La ora asta sunt misandră,speriați-vă!('tu-vă muma-n cur de bărbați!)

Să nu...să nu mai aud nimic!
Să nu mă mai întrebi de ce nu sunt fata/femeia aia finuță și drăguță,care nu înjură și nu bea și nu fumează!
Sa nu mă întrebi de ce îți arăt degetul mijlociu când îmi faci un compliment oarecare pe stradă!
Să nu mă întrebi de ce-ți răspund în doi peri!
Să nu mă întrebi de ce fac pe inabordabila și intangibila și mult prea cu-nasul-pe-sus!
Să nu mă întrebi de ce nu mă opresc din drum să te salut și să-ți zâmbesc!
Să nu te miri de ce nu mă gândesc la tine,de ce nu mă îndrăgostesc de tine...bărbate!
Nu obișnuiesc să generalizez în nicio privință și nici nu-mi place să trăiesc cu speranțe,să mă gândesc că poate până la urmă scoatem ceva bun din asta...NU!Lasă-mă să-ți repet...NU!!!M-am SĂ-TU-RAT!!!!
NU MAI VREAU NI-MIC!!!Știu că merit,dar nu ai nici tu,nici tu,nici tu...ce să-mi oferi!
*Din 6:2 și-ar înșela iubita,2 se gandesc doar la o relație sexuală,dintre care unul are niște concepții de te doare bila...,1 e indiferent și mai inabordabil decât toate femeile de pe pământul ăsta la un loc(așa se zice despre ele,muierile),iar 1...pe 1 îl cunosc prea bine ca să știu că n-ar fii și n-are face nimic din ce fac ceilalți.
Unul din șase?JAL-NIC!!! 
*statisticile sunt reale și trăite.

ADIOS!!!Hasta luego y que os den por culo! _|_

4 comentarii:

Alle spunea...

Asta da post nervos :-s

Ce pot sa zic, n-ai cu cine mahh :)). But don't worry, o sa apara acel 'el'.

>:D<

Marius Dumitrescu spunea...

A vosotras tambien, bonita! :)))

Serious mod on: Să cauți acul în carul cu fân nu e așa ușor. Ai răbdare că doar n-ai 40 de ani și rămâi nemăritată. Timpul le rezolvă pe toate... keep searching.

EA spunea...

@Marius: Haidee, ca stii bine ca chiar si cand folosesc tonul general, nici atunci nu ma refer la toti.
Serios, era doar un mod de a ma descarca... era totul sub orice critica.
Acum, ce sa zic? Venind de la tine sfatul, parca, parca... :)
Desi n-ai inteles... ca nu era vorba de disperarea mea ca nu-mi gasesc iubit sau ceva de genul asta...

Marius Dumitrescu spunea...

Eeeeh, parca parca :))