03 ianuarie, 2011

La mulți ani!







Nici nu știu cu ce să încep...
Astăzi e ziua ta,dragul meu blog.Ai fost și încă ești mai mult decât jurnalul meu,ai fost mereu suportul pe care mă puteam descărca liniștită,umărul virtual pe care să plâng,soluția multor gânduri “nerezolvate”.
Te-am recitit și realizez că într-un an cu tine,scriindu-ți vrute și nevrute,întâmplate și neîntâmplate,dorințe ce-au devenit scrum și dorințe ce-au zburat,înaripatele de ele,dorințe devenite realitate multe,multe dintre ele,nu m-am schimbat foarte mult.Sunt aproximativ aceeași.Ce s-a schimbat e că am scăpat de o obsesie,dar asta nu înseamnă că sunt gata să fac una nouă,am rămas aceeași fată ce știe când să fie naivă,când impulsivă,când rea,când draguță...
Mi-am făcut prieteni noi-am învățat cum să-i păstrez pe cei pe care-i am deja,am descoperit noi locuri,m-am mutat-am învățat că deși pleci mult de acasă și la început e greu,apoi acasă simți că a rămas tot acasă,am început facultatea,am învățat lucruri noi,mai ales spirituale...pot să zic că s-au schimbat multe...dar eu sunt aceeași.
Aceeași în interior,deși poate unele principii s-au mai închegat,deși acum știu mai clar cum stă treaba cu da și nu...,cu noi sentimente,gânduri...
*******************************************************************************
Mă intrigi- Mă intrigi- Mă intrigi- Mă intrigi- Mă intrigi- Mă intrigi- Mă intrigi- Mă intrigi- Mă intrigi- Mă intrigi- Mă intrigi- Mă intrigi- Mă intrigi- Mă intrigi- Mă intrigi- Mă intrigi- Mă intrigi- Mă intrigi- Mă intrigi- Mă intrigi- Mă intrigi- Mă intrigi- Mă intrigi- Mă intrigi- Mă intrigi- Mă intrigi- Mă intrigi- Mă intrigi- Mă intrigi- Mă intrigi- Mă intrigi- Mă intrigi- Mă intrigi- Mă intrigi- Mă intrigi- Mă intrigi- Mă intrigi- Mă intrigi- Mă intrigi- Mă intrigi- Mă intrigi- Mă intrigi- Mă intrigi- Mă intrigi- Mă intrigi- Mă intrigi- Mă intrigi- Mă intrigi- Mă intrigi- Mă intrigi- Mă intrigi- Mă intrigi- Mă intrigi- Mă intrigi- Mă intrigi- Mă intrigi- Mă intrigi- Mă intrigi- Mă intrigi- Mă intrigi- Mă intrigi- Mă intrigi- Mă intrigi- Mă intrigi- Mă intrigi- Mă intrigi- Mă intrigi- Mă intrigi- Mă intrigi- Mă intrigi- Mă intrigi- Mă intrigi- Mă intrigi- Mă intrigi- Mă intrigi- Mă intrigi- Mă intrigi- Mă intrigi- Mă intrigi- Mă intrigi- Mă intrigi- Mă intrigi- Mă intrigi- Mă intrigi- Mă intrigi- Mă intrigi- Mă intrigi- Mă intrigi- Mă intrigi- Mă intrigi- Mă intrigi- Mă intrigi- Mă intrigi- Mă intrigi- Mă intrigi- Mă intrigi- Mă intrigi- Mă intrigi- Mă intrigi- Mă intrigi- Mă intrigi- Mă intrigi- Mă intrigi- Mă intrigi- Mă intrigi- Mă intrigi- Mă intrigi- Mă intrigi- Mă intrigi- Mă intrigi- Mă intrigi- Mă intrigi- Mă intrigi- Mă intrigi- Mă intrigi- Mă intrigi- Mă intrigi- Mă intrigi- Mă intrigi- Mă intrigi- Mă intrigi- Mă intrigi- Mă intrigi- Mă intrigi- Mă intrigi- Mă intrigi-
Nu faci nimic,nici nu știi cum,dar ma atragi.
Nu știu cum să-ți spun,dar te vreau.Ce spui? „I'm everything you think I'm not.”?Aș fi interesată să comparăm...să vedem cum stă treaba...
Te vreau fix aici.Te vreau cu pieptul sub capul meu,te vreau cu degetele de la mână prin părul meu,te vreau și nu mai discutăm despre asta punct
P.S.: Tu nici nu știi,m-ai făcut să-mi pierd entuziasmul.Dar eu tot te vreau.

Un comentariu:

Roxana spunea...

La multi ani, bloguletului lui Simi >:D<