30 ianuarie, 2011

PateticoLamentabiloPenibiliJalnicus

        Sunt atât de proastă.Înainte să ajung în bucătărie,să trag jaluzelele încât să-mi permită deschiderea geamului și înainte să-mi aprind o țigară,mă gândeam că am ajuns într-o stare...deplorabilă,dar de neexplicat(fapt ce o face și mai jalnică).
Acum îmi dau seama că nu pot să scriu și să fumez în același timp pentru că ambele lucruri le fac cu mâna dreaptă.

Da...scriu pe o coală de hârtie.E...atât de frumos.
Tremur și pixul scoate niște scârțâituri.Îmi răspunde!
Am un deja-vu!Da...am mai scris pe o coală de hârtie cândva!

Da,stare deplorabilă: pentru ca vreau să mă rup de virtual și nu pot.
Vreau două biciclete.Una verde, a mea și una roșie,a ta.Să pedalăm ca doi  nebuni până la o destinație oarecare.Dar să ajungem undeva,totuși...Pe un câmp verde...să trântim bicicletele și să ne întindem pe iarbă,să ne privim în ochi și să vedem doar cerul în privirile noastre.Iar cerul să fie gelos și să cheme norii în ajutor,să ne strice joaca și să înceapă o ploaie torențială.Tu să mă tragi de mână și să ne ascundem sub o umbrelă pe care o aveai tu prin ghiozdan.Să ne ia vantul umbrela și să ne adăpostim sub...ploaie.

Știu că numai despre asta scriu.dar de n-ar fi închipuirile mele tălâmbe,n-aș avea despre ce să scriu.N-aș mai fi.N-ai mai fi,recunoaște!Și dacă vreodată încetez e pentru că am avut atâta optimism în vene încât mi-am atins scopul și-am primit ce vreau.
Între timp mi s-a terminat și țigara...Am ieșit din bucătărie și m-am întors la laptop.Și mă gândesc că trebuie să strâng rufele,s-au uscat...
Trebuie să învăț pentru cele 4 examene rămase.Cred că unele lucruri nu se schimbă niciodată,nu?
M-am cam săturat de zăpadă,asta trebuie să zic!Și vreau soarele întipărit pe retina mea,vreau să mă încălzească ceva,de vreme ce nimic nu o mai face...
Asta vreau!
***

Cine a mai observat că niciodată nu poți bea al doilea pahar de apă până la capăt,deși tu-l pui plin,convins că-l vei da pe tot,pe gât?De obicei când îmi este foarte sete,beau unul și instinctiv,sau nu,dacă mi-e sete,sau nu,simt nevoia să mai dau unul pe gât.Dar niciodată-niciodată nu pot să-l beau pe tot.Întotdeauna vreau mai mult,primesc mai mult și la final mă trezesc că vreau doar jumătate sau chiar...nimic.
Ce?Tu-l dai și pe al doilea pe tot,pe gât?Și te satură?Bun,înseamnă că apreciezi ce ai.

***

Scriu când am flash-uri.E plăcut,dar uneori simt nevoia să scriu și fără ele.Pentru că mă simt goală,pentru că flash-urile sunt rare.Uneori nu le pot transpune exact așa cum le am,în cuvinte.Atunci e neplăcut.
La fel de neplăcut e cum încerc acum să te vizualizez la Romană intrând în metrou și nu reușesc.Mai bine mă trântesc în pat și visez.

***

Be careful what you wish for 'cause you just might get it!

Niciun comentariu: