19 ianuarie, 2011

Am primit leapșă de la frate-meu.

1.If your lover betrayed you, what would your reaction be?
"A reușit să fie mai bună decât mine,să te completeze,să te facă fericit?Da?Atunci rămâi cu ea!".Plâng puțin,puțin mai mult,dar recapăt forțe cu ajutorul prietenilor mei și-mi revin.
2. If you have a dream you’d like to come true, what is it?
Numai unul?Am milioane de visuri.Unul era să intru la facultate,s-a împlinit.Acum îmi doresc s-o termin cu bine.
3. Whose butt would you like to kick?
Nu am ajuns în halul în care să urăsc un om și să vreau să-l și bat.Sunt destul de pașnică.
4. What would you do with a billion dollars?
Aș pune deoparte,i-aș ajuta pe ai mei.

5. Will your best friend always be your best friend?
Forever and ever.Am chiar 5 best-friends.Da,da,chiar se poate!
6. Have you ever been in love with 2 people at once?
S-ar putea spune că da.Dar,de fapt,am fost mereu doar "în favoarea" unei singure persoane.

7. How long would you wait for someone you really loved?
Hahaha!:|Mult și degeaba,s-a întâmplat asta o dată.A doua oară n-o mai fac.Vorba mea și a Măriei:"Dacă e să e,o să e! "="What's meant to be will always find a way."

8. If you won the lottery, would you quit the job?
Nu.Banii vin și se duc.

9. Who is on your celebrity top 5 … you know, the ones … that if you ever had an opportunity …
Aveam un top când eram mai mică.Acum încerc să aspir doar la persoane tangibile.
10. What sucks the life out of you?
Nesomnul.
11. How would you see yourself in 10 years time?
Adică la aproape 30 de ani? Cu cei doi copii ai mei(de preferat fată și băiat),în parc,jucându-se cu cei doi copii ai lui Alex,cu copii Măriei,ai Alinei,ai Ralucăi,ai lui Rox,cu un loc de muncă stabil,cu prietenii aproape...și hai și c-un soț frumușel.8-|

12. What is your greatest fear?
Singurătatea.
13. What kind of person do you think the person who tagged you is?
Un om simplu și bun,modest și cald,la care țin foarte mult.
14. Would you rather be single and rich or married but pour?
Married and rich nu se poate?Hai că deja ne dăm în bărci,bă,băieți! 

15. What’s the first thing you do when you wake up?
Casc,mă dau jos din pat și mă uit cât e ceasul.

16. Would you give all in a relationship?
La început da,apoi mai puțin.Obișnuiesc să fiu cu capul în nori,după care mă trezesc și-mi dau seama că înainte să vină  el,aveam deja niște persoane importante lângă mine.Și așa ajungem la prima propoziție.

17. Is your career vitally important to you?
N-am una,deci nu mă pronunț.Totuși pot să afirm că este importantă,dar nu vitală.

18. Would you forgive and forget no matter how horrible a thing someone has done?
Sunt construită să iert.Și iert "în prostie".Dar mai sunt construită să iert,să uit,dar să nu mai pot să fiu aceeași persoană cu acela.Mă schimb fără să vreau.

19. Do you prefer being single or having a relationship?
Am momente când mi-e bine singură,momente când aș vrea ca partea cealaltă a patului să nu mai fie goală.Depinde...

Dau mai departe leapșa lui Marius,Alecsei,Măriei și lui Rox.


Niciun comentariu: