25 decembrie, 2010

deifgehașifhier



În afară de asta mai adaug la lista mea de New Year's Resolutions:
-să nu mai adorm la filme;
-să nu mai las pe nimeni să-mi intre în suflet,deja e ocupat tot spațiul,nu mai am chef etc.;
-vara asta să închei pactul cu biblioteca,i-am promis eu demult c-o "devorez";

Pe 3 ianuarie blog-ul meu jurnalul meu împlinește un anișor.I-am promis multe cadouri,unul deja i l-am făcut.L-am recitit integral.Urmează un post special,scris în urma lecturii și o schimbare de look.
Acum statisticile:

Căutaţi cuvinte cheie
futaiuri
-51-(toți perverșii s-au adunat aici.pe tot anul sunt 126.)









futaiuri scurte-
9-(aveți și o obsesie cu astea scurtilii)









am lasat pe spate am
-3-(și s-a mai ridicat?)









futaiuri pe alese-
3-(am doar din-alea culese...)









futaiuri 2010
-2-(ne vedem în 2011)









futaiuri dubioase
-2-(uuuu,aliens!)









futaiuri simple si scurte
-2-(ce oameni!chiar va apreciez!)









futaiuri2010
-2-(cu space bar,n-ați putut să terminați,of!)









sa mi oferi un pliant
-2-(două!)









am lasat pe spate
-1-(am înțeles,deci unuia nu i s-a mai ridicat)


4 comentarii:

Marius Dumitrescu spunea...

Fraza ''futaiuri scurte de lunga'' face ravagii :))))))

EA spunea...

Adevar graiesti... :))

Anonim spunea...

i really like your resolutions! :d

EA spunea...

@thorski: thanks!;)