17 iulie, 2010

Şi am alergat să mă găsesc/Şi-alerg în jurul lumii.+Poezii

Ştiu...

...că sunt nebună,uneori.Mă gândesc la ce n-o să se întâmple niciodată ca la ceva ce deja există.
...că dacă îmi împletesc codiţe,asta nu înseamnă ca mai pot fi copil din nou.
...că prietenii mei sunt tot ce am mai de preţ într-o cutie cu bijuterii.
...că dacă-mi sună telefonul şi e tatăl meu,asta înseamnă că îi este dor de mine.Şi chiar dacă nu sună în fiecare zi,eu sunt mereu printre gândurile lui.
...că mă fălesc,degeaba, că mi-e bine aşa.Înăuntrul meu,tânjesc după..."tine"!

2 comentarii:

Unknown spunea...

Salut, esti interesata sa faci link exchange cu http://statusuri.ws (~3000 vizitatori/zi) ? Daca esti interesata, contacteaza-ma printr-un mail sau un IM la gabriel_jicman@yahoo.com.

Alle spunea...

Sa mai zic ceva.. ?:)) ..

Jos palaria, superbe poezii .. Chiar ai talent. ^:)^

:*