12 iulie, 2010

Cleaning out my closet.

Gata.S-a votat.Curăţenie în calculator.
Şi uite peste ce-am dat.Un document Notepad trimis de sis,numit "Most weird conversation ever".
Cât am râs atunci...cât am râs acum când l-am recitit.
Sper să nu te superi,Rox,c-am postat asta,dar tu ai fost genială.
Enjoy!
vasys86: cf
vasys86: ;)
roxy: bine....
roxy: hmm,do I know you?
vasys86: engleza
roxy: nu,chineza
vasys86: ;)
vasys86: :))
vasys86: zi de unde estii
roxy: am intrebat daca te cunosc,in caz ca asta era problema :))
roxy: de pe Luna ;;)
vasys86: intrebama in alta limba
vasys86: :))
vasys86: pot sa te vad..sa vad dca intrdevar ai fost pe plneta
vasys86: imi dai web
roxy: vrei sa ma si dezbrac? ;;)
vasys86: ;;)nu cred ca esti asa periculosa
vasys86: cher iti place sa provocii
roxy: exaaaaaact ;;)
vasys86: ;)
vasys86: esti singura
roxy: vai,de cand nu m-am mai distrat purtand astfel de discutii cu xenofili ca tine ;;)
roxy: singura la parinti,da :)'
vasys86: :))
vasys86: ma refer acum
roxy: pai si acum sunt singura la parinti
vasys86: ;;)
vasys86: mariatata
vasys86: ?
roxy: aaaa,si cu 5 copii ;;)
vasys86: cher?
vasys86: i 19 ani
vasys86: ?
roxy: ii cresc singura ca m-au parasit toti sotii
roxy: nu,79 pe 15 august :)
vasys86: soti
vasys86: ;)
vasys86: dami web
roxy: imediaaaaaaat
roxy: ;;)
vasys86: vreau sa te vad
roxy: cred si eu...
vasys86: :)
vasys86: 2 minute ca revin,,,ma duc la taulet
vasys86: a
vasys86: ok
vasys86: ce crezi tu?
vasys86: satai ca vb imediat
vasys86: gata
vasys86: mai estii
vasys86: ?
roxy: da
vasys86: trimitemi web
roxy: si daca nu vreau? :)
vasys86: ;)si daca te rog //ca eu vreau sa te vad
vasys86: cum esti imbrcata
roxy: am si eu o intrebare....dar vreau sa-mi raspunzi sincer....
roxy: chiar nu ai altceva mai bun de facut? :
vasys86: alceva nu am
vasys86: is singut
vasys86: si asa is curios cum areti
roxy: da' te roade rau curiozitatea?
vasys86: :D
vasys86: imi poty da web
roxy: nu :(
vasys86: oare
vasys86: dc?
roxy: de tot
vasys86: dami sa te vad
roxy: =))
roxy: ce te face sa crezi ca as face asta?
vasys86: nu fi rea
vasys86: cum ai parul
roxy: albastru cu suvite roz
vasys86: :))
vasys86: albastru ca cerul
roxy: nu,ca marea
vasys86: ;;)
vasys86: poate ai sat prea milt in apa si ai albestrit
roxy: posibil :)
vasys86: ;;)
vasys86: esti sola in camera
vasys86: ?
roxy: Doamne
roxy: da
vasys86: e ok
vasys86: vreau sa te vad
vasys86: trimite web
vasys86: :)vrei
roxy: nu...nu vreau ;;)
vasys86: dc
roxy: ti-am mai zis o data....de tot :)
vasys86: esti dezbrcata
roxy: nici nu-ti dai seama ;;)
vasys86: ;)nustiu
vasys86: dar is f curios
roxy: e nasol sa fii curios :(
vasys86: zi ce imi areti//macar fata
roxy: nu :(
vasys86: zi alceva
vasys86: ce ai tu si nu am eu
vasys86: ?
roxy: creier ;;)
vasys86: creier
vasys86: dap tu ai ziz de dezbracat
vasys86: eu nu doresc prostii
roxy: eram sarcastica, daca nu ti-ai dat seama =))
vasys86: nu te mai scoate
roxy: =))
vasys86: lasama sa te vad
roxy: cat mai ai de gand sa insisti?
vasys86: au
vasys86: dc esti mala
vasys86: ?
vasys86: eres mala
roxy: hahaha,stim spaniola
roxy: =))
vasys86: claroo
vasys86: te quero ver
vasys86: /
roxy: y yo digo que no lo vas a hacer :)
vasys86: nu quero aser nada malo
vasys86: solo a verete a ty/
vasys86: lo importnte es que me mandas tu cam
roxy: Doamne,dar nu inteleg ce e cu insistenta asta :|
vasys86: daaca si sti cat de ult cotezaa pt un baiat sa vada o fata
roxy: te-a mintit careva ca sunt vreun superstar? poate model?
vasys86: e ceva sublim
roxy: =))
vasys86: nu am vb cu nimeni despre tine
vasys86: s un model// nu e mai frumosa ca tine cu nimik
roxy: intrebarea aia era retorica .....
vasys86: hammma gandeam eu
vasys86: ca poate tu ai vrea sa imi dai web
vasys86: ti frica ca nu cuva sa te cunosc de la altii
vasys86: fa ceva
roxy: bun,fii atent...eu nu dau web nimanui, nici macar nu l-am pus in functiune vreodata pentru ca mi se pare irelevant
roxy: ai putea sa insisti pana maine...
vasys86: oare
vasys86: zi tei mriatat
vasys86: mariatat
roxy: Iisuse Hristoase 8-)
vasys86: ce frumos
vasys86: ai flosit:)cuvntul DOMNE acum isuse hristoase
vasys86: sa sti ca imi place
vasys86: sa aud asemenea cuvinte
vasys86: aceste nume is din cer//mu is de jos
vasys86: sincer iti zic
vasys86: :D
vasys86: sti ca dumzeu este suveran
roxy: esti credincios mult de tot?
vasys86: sunt
roxy: foarte bine
vasys86: eu nu sunt de aici de jos tara mea e acolo sus eu ma uc dupa isus
vasys86: dar tu esti credincioasa
roxy: da,sunt
vasys86: ma bucur
vasys86: iti pui web i priza il insatlezi
roxy: nu o sa fac asta
vasys86: poi ce te determina sa nu te vd
vasys86: esti rusinosa
roxy: nu vreau pur si simplu...
roxy: nu te ajuta pe tine cu nimic daca ma vezi pe mine la web sau nu
vasys86: dar e ai frumos
roxy: poftim?
vasys86: daca te vad imi trece de urata
vasys86: urat
vasys86: no queres
roxy: nu,ca trebuie sa ma duc la culcare
vasys86: ok esti obosita
vasys86: putin sa te vad
vasys86: ininte sa pleci
roxy: nu
vasys86: e bine ca nu esti tare obosita
vasys86: instalezi in 2 min
roxy: nu,nu o sa-ti dau niciun web
roxy: e inutil sa mai incerci
vasys86: oare
roxy: nici rudelor mele nu le dau webul meu, nici prietenului meu...nimanui
roxy: de ce ti-as da tie?
vasys86: o exceptie
roxy: imi place optimismul tau,dar nu
vasys86: fi amabilala
vasys86: de unde esti din tara/?
roxy: nu crezi ca am fost suficient de amabila ca am vorbit cu tine pana acum...in alte cazuri nu as fi facut asta ;)
vasys86: ms //trebu sa te cinstesc
roxy: nu,nu trebuie sa faci nimic
vasys86: la un suc
roxy: iar incepem...
vasys86: sp relitatea cai ani ai
roxy: de ce ti-as spune?
vasys86: si orasul
vasys86: eu din bistrza//29 ani
roxy: multumeste-te sa stii ca sunt muuult mai mica si suficient de departe de tine ;))
vasys86: da
vasys86: dar dca te vad deja is multumit
vasys86: ai 20
roxy: nu,mult mai putin
vasys86: nu pot sa cred
vasys86: 16
vasys86: esti minora
roxy: da
vasys86: au
vasys86: nu am stiut
roxy: :-j
vasys86: ;;)
vasys86: cat iti ia sa instalez web
roxy: nu stiu,dar mi-ar lua o secunda sa apas pe ignore :)
vasys86: nu
roxy: atunci fii bun si termina
vasys86: da web lsaasa ignor
roxy: mai continua sa spui asta de 2 ori si exact pe ignore o sa apas
vasys86: daca mai imi spiu un verset din biblie
vasys86: cred ca ai citit bibliea
vasys86: sa te textez
vasys86: ioan cap 3 versetul 16
roxy: din Vechiul Testament sau din cel Nou,de unde vrei?
vasys86: ce scrie
vasys86: din noul
roxy: bun
vasys86: din memorie
roxy: Fiindca atât de mult a iubit Dumnezeu lumea, ca a dat pe singurul Lui Fiu, pentru ca oricine crede în El, sa nu piara, ci sa aiba viata vesnica.
vasys86: =D>
vasys86: acum te apreciez mult
vasys86: asa imi place sa fi
vasys86: mereu cu bibliea
vasys86: in cuvantul orcine sa u piera
vasys86: te incluzi si tu ma includ si eu
vasys86: dar totus eu vreau sa te vad.....ca si eu cunosc bibliea
vasys86: gandim la fel
roxy: ma duc la culcare,gata
roxy: suficient.
vasys86: hai fa atat pt mine
vasys86: 5 minte sa te vd
roxy: NU
vasys86: vad
vasys86: plizz
roxy: am zis nu
vasys86: stii nu intodeun sa il ti in brate pe cuvntul nu
roxy: multumesc pentru sfaturi,dar refuz sa iti arat webul,ok?
roxy: acum,POT, TE ROG FRUMOS, sa ma duc la CULCARE?
roxy: multumesc :)
roxy: noapte buna
vasys86: satai
vasys86: stai
vasys86: ce ai facut azi de ti somn
roxy: e 1 noaptea, nu am voie sa ma duc si eu la culcare?!?!?!
vasys86: da
vasys86: eu banuesc ca tu ai patul lg calulator
roxy: se afla la un metru,estimativ
roxy: si chiar acum ma duc sa dorm in el
vasys86: :)
vasys86: dami 2 minte
vasys86: sa vad ce fata cunoste bibliea
roxy: deja ti s-a urat cu binele
vasys86: cher mertii sa te duc la un suc
roxy: ma bucur ca merit si eu un suc
vasys86: :D
roxy: merit sa ma duc si sa dorm,nu?
vasys86: da
vasys86: primdata sa te vad
roxy: daaaa,ca trebuie sa-ti cer voie ca sa plec,nu?
roxy: =))
roxy: GATA
roxy: pana aici.
roxy: am plecat
roxy: la revedere
vasys86: :))
roxy: sau nu.
vasys86: no bine
vasys86: dami 1 mint web
vasys86: ca nu te pap
roxy: aha,exact acum ;)
vasys86: te vede cinva ca te vad eu

7 comentarii:

Roxana spunea...

nu ma supar, fata, dar fa ceva cu id-ul ala :)) al meu, I mean :))

EA spunea...

Aoleu,aşa-i.=))
Scuze,gata.

Anonim spunea...

Genial, your sis rocks, Sim:)))
...a fost TEXTATA, a trecut prin proba de foc a BIBLIEAI...pentru asta merita cu siguranta un suc si un somn sanatos=)))
Good work, Rox, cineva tre' sa ii puna la punct pe bietii astia:)))

Alle spunea...

Bravo Rox, i-ai zis-o bine :)) eu in locul tau il expediam imediat, dar a fost mult mai amuzant asa:)))

Bun blog Simina, te citesc cam in fiecare zi :D:">

:*

EA spunea...

S-a amuzat Şi Roxi,m-am amuzat şi eu...acum vă amuzaţi şi voi :))

Merci Alle,mă bucur.:*>:D<

- spunea...

s-a amuzat toata lumea..=)) ce penal e tipu`:| pe bune:)) saracu`:))...

bun asa rox..:))da fi sincer,de pe net ai luat aia din biblie nu?:))


simina felicitari pentru blog.imi omor destul de mult timp pe aici;;) :*

Mada spunea...

=))))