09 iulie, 2010

Ce fac...ce-am mai făcut...

În ordinea aducerii aminte:

Am cumpărat 3 cărţi cu 6 lei,datorită unor cupoane primite de la Rox şi Bub.
Era să mor ca fraiera în casă singură.Am uitat gazele aprinse,într-o seara.Dar s-a rezolvat.N-am murit.(oops)
Am răcit în iulie.(mare realizare!)
Am pregătit cadoul unei viitoare majorete.Nu zic ce,nu zic care,că-mi citeşte blogul.(:)) )
Iar acum...În douăzeci de minute mă pregătesc să plec spre gară,mă duc la Bucureşti să mă înscriu la facultate.Pff... :-S

4 comentarii:

Alle spunea...

Hey :* La ce facultate vrei in Bucuresti ?:D


P.S: Ai grija cu gazele, am patit-o si eu o data :-s

EA spunea...

Hollaaa :*
Am dat la Litere şi Limbi şi Literaturi Străine.Acum m-am întors de la înscrieri.

Aoleu,cred că e a doua oară.Prima dată spălam aragazul şi doar pentru că m-am aplecat şi-am auzit şi mirosit,mi-am dat seama...
Iar acum pur şi simplu le-am lăsat aprinse de pe la 5 dup-amiaza până a doua zi la 9.:">
Îţi dai seama că acum le verific din oră în oră.

Roxana spunea...

Aaaaoleeeu, ai grijaaaaa cu gazele astea! :-w :)) si sa nu fac eu harachiriiii acum!! :))

EA spunea...

Da.Majoretă identificată. =))