15 iulie, 2010

Fatal misfit

Que le dijo una nalga a otra nalga? Algo muy grueso esta pasando...
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

Cum se traduce:
Ostia,tio!...La dracu,câţi s-au înscris până ieri!Sunt dezamăgită,am media mică,n-am nicio şansă,e f***re psihică până aflu rezultatele!!!

Sincer,nu mai pot.Mă doare capăţâna...e plină toată numai de cifre,numere,litere,posibilităţi,imposibilităţi,aiureli de zi cu zi,"ce să iau la mine?","ce mi-o mai zice şi doctoriţa?"
Vreau să simt şi eu o dată că de fapt e vacanţă.Pentru că,şi chiar dacă stau acasă şi fac ce-mi place(mă uit la seriale şi citesc),capul meu e în altă parte,la problemele mele,la ceva ce mă supraîncarcă cu rahat psihic.
Sunt,însă,din ce în ce mai conştientă că nimic nu va mai fi la fel...de acum înainte sunt pe cont propriu,de acum înainte sunt adult,trebuie să mă descurc singură.
Placa asta e învechită rău,deja scârţâie... :)

Random***Random
Cum ajunge browser-ul tău dacă tu şi colega ta sunteţi bete,faceţi karaoke şi căutaţi versurile melodiei "Fading to the background".
Iata aici!
Random***Random
Ceva funny:
• Creí que era amor, pero resultó ser taquicardia nomás.
• Eres el Sol de mis días. De noche te marchas para calentar a otros.
• Quiero enseñarte mi corazón. Estas son las aurículas y estos dos: los ventrículos.
• Quien se convierte en mierda... termina lleno de moscas.
• Todos los días cae el Sol. Que torpe, no?
Image and video hosting by TinyPic

Niciun comentariu: