26 iulie, 2010

Baby,que es la que hay?

Blonda noastră strikes again.
Am fost la Bucureşti.
Am învăţat lucruri noi.Am învăţat să mă duc cu RATB-ul[cu 69 :D] la Facultatea de Drept şi să cobor 2 staţii mai devreme,să merg pe jos ca fraiera.
Am învăţat să mă rătăcesc pe unde am mai fost o dată.
Sunt convinsă că data viitoare n-o să ştiu ce să povestesc mai întâi.
Oficial,neoficial sunt studentă.Mai e nevoie de câteva retrageri ca să intru acolo unde vreau şi unde-mi doresc cel mai mult.

Oficial plec mâine.Torre del Mar mă aşteaptă cu braţele deschise,mă primeşte şi mă găzduieşte timp de o lună şi ceva.Tot ce pot să spun e că abia aştept să-i strâng în braţe pe ai mei.

Tot oficial de acum înainte trec în altă etapă.

Şi mai oficial decât atât e că am realizat că exact lucrurile pe care le caut la un posibil viitor iubit,le regăsesc una y otra vez la prietenii mei.Câte puţin la fiecare.
Pff,Marcele!

OFFFFFICIAL:
Te părăsesc,bloguleţ...dar din octombrie,promit că vei fi părtaş la "suferinţele"mele în capitală.

5 comentarii:

Mada spunea...

vacanta placuta >:D< o sa fim vecine :))

EA spunea...

Merci Bub :*:*

P.S.O sa-ti fac cu mana din avion :))

Roxana spunea...

hai,fata,sa mi te distrezi pe-acolo >:D< :)) ne vedem cand te faci studenta aici-sa :))

Alle spunea...

Vacanta placuta Simi >:D<


siii .. bun venit in Bucuresti :-?

take care! :*

EA spunea...

Multumesc Alle! :*:*