11 noiembrie, 2010

Like love?Like what?Like the sea...(stuck on Alicia Keys-Like the sea)

Și acum trebuie să fiu sinceră,nu?Trebuie s-o zic o dată,să văd cum sună,cum "se aude"pe foaia de hârtie,pentru că am făcut exercițiul ăsta.Penița scârțâie al dracului de urât pe coala albă.
Și-am zis-o și nu,nu sună bine.
Veioza asta nu mă ajută deloc.Devin mai melancolică decât eram și nu-mi permit pentru că sunt și foarte obosită.Obosită-mi-e somn și obosită-am renunțat să mai lupt.
Ce e cu veioza asta?Păi e una verde și foarte drăguță.Suntem doar noi două.Luminează de pe parchet și ...ma induce într-o stare...
Unde sunt eu?Cea de altădată?Cea care trăia pentru a se îndrăgosti de orice lucru frumos din viața ei.Trăia ca să simtă.Să simtă că se îndrăgostește.Se îndrăgostea de o pereche de ochi și o privire atrăgătoare,de o culoare,de un parfum,de surâsul,gânguritul și cuvintele stricate scoase pe gura unui copil,de o melodie superbă ascultată în surdină,de o carte bună...ce să mai?De tot ce însemna frumos pentru ea.
Ori e din nou o parte ca cea despre care,pare-mi-se c-am mai scris...ori e definitv.
Nu mă mai pot îndrăgosti.Asta era,da.Și e vorba de lucruri la modul general.Pe care tocmai ce le-am enumerat.Și știu exact pe cine vreau și trebuie să dau vina,doar că nu știu unde să-l găsesc.Mă mulțumesc să-l înjur și să îmi imaginez cum îi dau două palme și-i mut fălcile.
Din cauza ta(și a celorlalți,dar în principiu a ta),am uitat cum e să fac obsesii,cum e să mă îndrăgostesc.
Sunt doar obosită acum.Rar râd cu poftă de ceva care chiar mă bucură.Mai nou râd fără motiv,din cauza oboselii,ca o drogată.
Mi-au fost furate și visele.Mie,care-mi plăcea atat să visez și să corelez eventuala lor însemnătate cu realitatea.Acum nu mai visez pentru ca nu prea dorm.Și dacă dorm,totul se petrece atât de rapid,încât am impresia că mai am nevoie de încă vreo două nopți dormite neîncetat.
Motive...motive...
N-am mai scris un vers...de ceva vreme,o poezie,care să mă bucure.
Încerc câte o "semi-poezie"în minte în fiecare dimineață,când aștept căcatul de metrou,doar ca să îmi păstrez eu sufletul tânăr,dar e în zadar,am atâtea riduri în interior,mai ceva ca Matusalem cu tot cu anii lui.
N-am mai desenat ceva de o mie de ani,și-acum pe la cursuri încep să mâzgălesc,cred că mi-e dor de visurile mele din ateliere...
Mi-e dor de atâția oameni,printre care mă număr și eu...
De acum nu mai scriu nici despre dragoste,mi s-a atras atenția că aș face-o cam des,nici despre ce mă face fericită,pentru că nu mă face în modul în care aș fi vrut eu,coroborat cu prima parte...
Nu știu despre ce voi scrie...Voi scrie despre sex și nu dragoste,e bine?Voi scrie despre cum ajung să mă joc cu privirea,cum ajung să strâng în jurul meu ce nu pot s-adun în mine...e bine?Voi scrie despre pete,despre ceva negru murdar de var alb,e bine?

Fă un pas greșit,să cădem amândoi!Îți țin eu traista cu vise amintiri,tu doar dă-mi ce voiai să-mi dai și hai să...hai să...hai să ne lovim cu capul de bordură...
V-am zis că ceva e neregulă!





6 comentarii:

Bogdan Popa spunea...

Da, ceva este in neregula. Cu unii din jurul nostru. Si tot in neregula este ca uneori trec prin noi. Doar atat. Doar trec.

EA spunea...

Doar trec,dar trec incaltati si lasa urme adanci de bocanci pe toate partile sufletului.

Alexandru Husaru spunea...

E datoria noastră față de noi să câștigăm experiență și să clădim alături de alte persoane.
Și ar fi frumos ca, pe parcurs, să încercăm să ștergem încet toate urmele de bocanci ale fiecărui om care ne-a pătat planurile intime.

Mi-a plăcut mult cum te-ai exprimat. Mi-am adus aminte de trăiri proprii.
Zi frumoasă!

P.S.: Nici eu nu mai scriu poezie, pierd doar frânturi de-a lungul furnicăritului cotidian. Și-mi pare rău, de fiecare dată :-)

EA spunea...

Multumesc,Alexandru!Iti apreciez cuvintele si sfaturile.O zi frumoasa si tie!

Alle spunea...

Bine se spune ca toate trec, dar nimic nu trece fara sa lase urme, asta valabil si in cazul persoanelor ce se perinda prin viata noastra. Frumos articol, profund ca de fiecare data .. se vede ca fiecare rand vine direct din suflet ;;) nu stiu ce sfat as putea sa-ti dau .. hmm .. cred ca ar trebui inainte de toate sa faci un fel de retrospectiva ceva, sa tragi linie, sa vezi cate ai invatat din experientele trecute, cu ce anume ai ramas .. si ce-i mai important, sa fi impacata cu tine insati, iar cu putina rabdare si incredere, 'el' sigur va aparea. >:D< take care

EA spunea...

Stii tu ce stii,bineinteles ;;)