09 noiembrie, 2010

Frânturi_2

 Pentru că sunt momente în decursul unei seri, în care,e întuneric și doar veioza de pe parchet îmi luminează fața și gândurile(era o atmosferă romantică doar dacă mai erai încă aici),așternuturile par reci în ciuda luminii becului ce pâlpâie...Mi-ar plăcea...de ce nu?Să mă văd ștergându-ți pielea fină a ploapelor,
să mă joc cu firele de păr(cu ale tale și totodată cu ale mele),
să tremur când văd urma buzelor tale pe marginea unei cești de cafea,
să surprind exact momentul,un moment în care lichidul urcă prin paiul de plastic,exact momentul când este și el surprins că a ajuns la buzele tale,
să observ,în fiecare dimineață în care mă trezesc alături de tine,cum unda de lumină,trece prin fereastră,străbate camera și ajunge să se proiecteze în privirea ta...
vreau să...împletesc un singur vis printre alte mii de ițe încâlcite din mintea ta.Și să fie visul ăla despre care ți-am povestit odată și care s-a împlinit într-o după-amiază cu frunze ruginite.
În alte momente,în care nu mă simt singură și nu plâng de dor,sunt doar eu,încolacită de propriile mele decizii și indecizii.

***
Îmi place cum îmi zboară părul în toate direcțiile în urma curentului pe care îl face un metrou venind.Mi-ar plăcea să observi și tu asta,și-n loc de jocul și schimbul de priviri pe care îl încerc cu fiecare necunoscut,care mă atrage,sa fii tu cel în a cărui privire să mă admir.Vrei?
Sa încerci să observi că atunci când îmi mușc buzele e pentru că freamătă de nerabdare,pentru că vor să fie acaparate.Vrei?
Eu vreau...vreau doar să ai un moment numai al tău,în care să-mi acorzi mie un alt moment ...Vrei?Ai înțeles totuși că te vreau?




 ***
"Actul sexual și lectura se aseamănă și mai mult prin faptul că în ele se deschid timpuri și spații diferite de timpul și spațiul ce pot fi măsurate.(...)Astăzi sunteți unul obiectul lecturii celuilalt,fiecare citește în celălalt povestea lui nescrisă."
"De aceea lectura mea nu are niciodată sfârșit: citesc și recitesc,căutând de fiecare dată verificarea unei noi descoperiri în faldurile frazelor.(...)Eu mă schimb,oare,și văd lucruri noi,de care înainte nu-mi dădusem seama?"
Italo Calvino-Dacă într-o noapte de iarnă un călător.

3 comentarii:

Bogdan Popa spunea...

Superb! Atat de intim si deschis in acelasi timp.

Alexandru Husaru spunea...

Te exprimi cu o pasiune pe care nu am întâlnit-o până acum la o femeie.
Mi-e atât de cunoscut modul în care etalezi dorințe frumoase și comune, încât simt că îmi discerni gânduri din trecut.
Foarte plăcut ce ai trăit, ce ai scris, ce simți, ce ai simțit, ce vei simți...

EA spunea...

Iti multumesc,Alexandru!
Imi dai o satisfactie care ma uimeste usor in acelasi timp.Poate si pentru ca te-ai referit la mine cu apelativul femeie.
Nu pot decat sa ma bucur pentru tot ce citesc.