20 septembrie, 2010

Here I go again...

Nici nu am nevoie să vă rostesc numele...căci în sufletul meu sunteți patru mingiuțe colorate(portocaliu,mov,roșu,verde) care jonglează.

8 ani de zile,
cenaclu,
Târg de carte la Bucureşti,
multe zile de naştere şi Crăciunuri petrecute împreună,
parodii,
kilograme de râsete,
Eforie 2008,
excursii la pădure,
filme,
sleepovers,
Pentru că ai fost mereu acolo şi încă eşti şi vei fi mereu.



4 ani de zile(6 luni de stat împreună),
beție+karaoke,
trilioane de râsete,
discuții serioase,
discuții neserioase,
țigări,
2în1,
shawty,
RnB,
Pentru că atunci când mi s-au rupt sandalele şi trebuia să mergem acasă la tine,mi-ai dat adidaşii tai.



4 ani de zile,
râsete,
plimbări,
sfaturi,
revelion 2008,
"Pot să vin şi eu până la tine?-Da,poți,normal!"
un umăr pe care să plâng,
Pentru că mă suni să mă întrebi ce fac,dacă sunt bine atunci când sunt tunete şi fulgere.


4 ani de zile,
colega de bancă,
catralioane de râsete,
pauze cu zâmbete și broșuri Avon și Oriflame,
cuvinte inventate,
drumul de întoarcere acasă,
Sighișoara,
pozeee,multe pozeee,
Pentru că zâmbeşti din nou şi asta mă face cel mai fericit om de pe lume.

Sigur,sunt mult mai multe,dar asta am tot avut în cap zilele astea...Pentru că vă iubesc şi de mine nu scăpaţi.




******************************************************
Aseară erai printre genele mele prăfuite.
Aseară.
Mi-era teamă să clipesc,mi-era teamă să te pierd.
Așa că n-am dormit.M-ai urmat cadențat până acolo,acolo unde nu știam că exiști.
Stăteam cu ochii ațintiți pe tavan și mă întrebam cu ce sunet,cu ce culoare,să te asemăn.Voiam sa-mi aduc aminte de toate sărutările pe care nu mi le-ai dat niciodată.
Aseară.
Și continuam să nu clipesc,te voiam acolo.
Voiam să mă întorc cu trupul și sufletul pe partea cealaltă și cu buricul unui deget să-ti ating obrazul.
Eu...
Voiam să te ascult,voiam să te văd,voiam...
Aseară voiam să fii tu.
Aseară...înainte să adorm,înainte să mă trezesc
și să-mi aduc aminte că nu pot să-i cer răsăritului să adoarmă la loc.


You’re the hope that moves me
To courage again.
And I can’t turn back now
’cause you’ve brought me too far

It was a game
I’ve played and lost
I felt in love with you
Now if I chose
To tell the truth
What’s gonna happen
Will you get scared or…
Will you be mad at me?
There’s some other stuff that I want you to hear
Being friends with you brings you near
And just… close enough to realize there’s more we’re havin’ here.

4 comentarii:

Roxana spunea...

Awww,sis...nu-mi gasesc...cuvintele/interjectiile sa exprim ce vreau sa zic. Iti multumesc si deasemenea, te iubesc >:D<

Anonim spunea...

SI EU te iubesc, mai ales cand ma faci sa plang asa, aici..!>:D<

L.R. spunea...

un fel de stefan banica si ionica din liceenii

EA spunea...

@Rox:Știuuuu!Pen'că și eu te iubesc!
@Anonim (adică Maria):Șterge-ți nasul!
@L.R.:Ha ha!True!Interesantă comparația.