12 septembrie, 2010

Relámpagos.

***
by http://green-love.deviantart.com
Și dacă într-o zi ți-aș spune că mi-e dor de tine...Ai putea să îți îndrepți privirea spre mine?
Să-ți dai seama că despre tine vorbesc?Și dacă într-o dimineață ți-aș spune că mă iubești?
Ai putea să te transformi într-un laș și să-mi ceri voie să mă săruți?
Și dacă într-o seară ți-aș spune ca nu ne-a mai rămas timp?Ai putea să arbitrezi lupta dintre secundar și minutar?

***
http://green-love.deviantart.com
Astăzi aveam nevoie de asta.Era nevoie de o persoană specială,care să-mi aducă aminte cine sunt și ce vise am.Și-am întâlnit-o,doar pentru că m-am decis să ies din casă la momentul ăla.
E o persoană pe care o apreciez foarte mult,una din puținele persoane din sufletul meu,un model pentru mine.Nici nu cred că știe ce efect are asupra mea...

***
Am citit "Vei fi acolo?"de Guillame Musso.Nu se încadrează în cărțile preferate,poate și pentru că seamănă cu "Soția călătorului în timp",carte excepțională și super bine scrisă,dacă mă întrebați pe mine.Însă un lucru pentru care am apreciat-o au fost citatele de la începutul fiecărui capitol.Le voi posta pe fiecare dintre ele în continuare:
"Vine o seară când viitoru-ți e deja trecut.Întorci atunci privirea și-ți vezi în urmă tinerețea."Louis Aragon


"Viitorul mă interesează foarte mult:e locul unde am de gând să-mi petrec următorii ani din viață."Woody Allen

"Așezați-vă timp de o oră lângă o fată frumoasă-ora va părea un minut.Așezați-vă un minut pe o sobă încinsă-minutul va părea o oră.Asta e relativitatea."Albert Einstein

"Și ai grijă de visele tale(...).Nu știi niciodată când vei avea nevoie de ele."Carlos Ruiz Zafon

"Cea mai bună dovadă a imposibilității călătoriilor în timp este că n-am fost încă invadați de hoarde de turiști veniți din viitor."Stephen Hawking


"Aș vrea atât să-ți aduci aminte de zilele cu soare când eram prieteni.Viața era atunci așa frumoasă și soarele lucea mai tare decât astăzi."Jacques Prevert-Joseph Kosma

"Trăiesc,sufăr,mă înșel,risc,dăruiesc și pierd,și astfel îndepărtez moartea de mine."Anais Nin


"Poți face orice,poți gândi orice,poți crede orice,poți avea parte de toată știința lumii-dacă nu iubești,nu ești nimic."Marcelle Sauvageot


"Cărțile și prietenii să-ți fie puțini,dar buni."Înțelepciune populară


"Nu iubirea este liantul cel mai puternic dintre două ființe,ci sexul."Tarun J.Tejpal,Departe de Chandigarh,p.11
"Nu sexul este liantul cel mai puternic dintre două ființe,ci iubirea"Tarun J.Tejpal,Departe de Chandigarh,p.670


"Ieri abia aveam 20 de ani și timpul îl mângâiam..."Charles Aznavour
"Yesterday ,love was such an easy game to play."Jhon Lennon-Paul McCartney


"Suntem cu toții în căutarea acelei ființe unice care va aduce în viața noastră ceea ce ne lipsește.Iar dacă nu reușim să o găsim,nu ne rămâne decât să ne rugăm că ne va găsi ea pe noi..."Desperate Housewives


"Trecem prin prezent legați la ochi.(...)Abia mai târziu,când ni se dă la o parte legătura și ne cercetăm trecutul,ne dăm în fine seama de cele trăite și le înțelegem sensul."Milan Kundera


"Tot ce trebuie se va întâmpla,indiferent câte eforturi ai face pentru a evita acel lucru.Tot ce nu trebuie să se întâmple nu se va întâmpla,indiferent câte eforturi ai face pentru a obține acel lucru."Râmana Mahârishi
"Am observat că până și cei care spun că totul este predestinat și că nu putem schimba nimic se uită în stânga și-n dreapta înainte să treacă strada."Stephen Hawking


"Îmi era nord și sud,îmi era est și vest..."Wystan Hugh Auden


"Oamenii nu mai au timp cu adevărat pentru nimic.Cumpără de la magazin lucruri gata făcute.Și cum nu există magazine de prieteni,oamenii nu mai au prieteni."Antoine de Saint-Exupery


"Nu înveți nimic citind cărți.Nu înveți decât primind lovituri de la viață."Swâmi Prajnănpad


"Ceea ce numim de obicei o rațiune de a trăi este în același timp și o excelentă rațiune de a muri."Albert Camus


"Dacă tinerii ar știi...Dacă bătrânii ar putea..."


"La douăzeci de ani dansăm în centrul universului.La treizeci ne învârtim înăuntrul cercului.La cincizeci mergem pe circumferință,evitând să privim afară sau înăuntru.Mai târziu nu mai contează,este privilegiul copiilor și al bătrânilor să fie invizibili."Christian Bobin


"Viața se va fi trecut ca un castel mare și trist,străbătut de vânturi."Louis Aragon


"Și într-o dimineață plină de soare a plecat,lăsându-mă în voia sorții."Edith Piaf 


"E omenesc să ai un secret,dar e la fel de omenesc ca la un moment dat,mai devreme sau mai târziu,să îl dezvălui."Philip Roth


"Când ți se vor deschide în față mai multe căi și nu vei știi pe care să apuci,nu alege la întâmplare,ci așază-te și așteaptă.Așteaptă oricât e nevoie .Nu te mișca,nu spune nimic,ascultă-ți inima.Apoi,când o să-ți vorbească,ridică-te și urmează-i sfatul."Susanna Tamaro



3 comentarii:

Ioana Radu spunea...

M-ai facut sa vreau sa citesc cartea mentionata. Cu asa citate de inceput de capitol, "ceva" trebuie sa fie in ea.

Alle spunea...

Superbe citate:x Abia astept sa fac si eu rost de carte:">:D

EA spunea...

N-am ce zice,cartea este interesanta.Dar probabil ca mi-ar fi placut mai tare daca nu citeam "Time Traveler's Wife".
In fine,ma bucur Terra.E prima carte pe care n-o recomand si care se vrea citita. :))
Ai dreptate,Alle,citatele sunt superbe!