07 septembrie, 2010

It's like my mind is playing tricks on me lately.

I'm sick and tired of being sick and tired
It's you that I,m missing
It's like my brain is wired up
and there's a glitch in my system
You're like a drug and now my blood won't stop itching
I'm in critical condition.
(...)
It's like my mind is playing tricks on me lately.

Vreau să-mi pară rău că mă îndrăgostesc de tine,dar vreau ca ție să nu îți pară rău.
Vreau să am curaj să cred că...am curaj,dar vreau ca tu să fii un laș.
Vreau să cred că putem să ne punem laolaltă visele,dar nu vreau să cred că se va putea vreodată.
Vreau să cred că ce ne desparte poate sa fie atât de departe,doar într-o secundă,dar pentru mine întotdeaună timpul a stat în loc.
Vreau să mă ții de mână și doar privirea ta să-mi vorbească,să vorbească...să-mi șoptească...să fie sigură pe sine,să-mi poată spune că sunt a ta.
Vreau parfumul tau,în locul parfumului florilor de dimineață.
Vreau să îmi plimb degetele prin părul tău...
Vreau să dansez cu tine în miez de noapte,pe o muzica imaginară și doar felinarele să ne acompanieze mișcările.
Vreau...Vreau?
Unde naiba sunt?Pff,iar nu am lasat un semn...un semn ca acelea pe care le pui între paginile cărților,ca să știi mai apoi unde ai lăsat lectura,să știi unde naiba te afli.


Doriți să reveniți la forma inițială?
Da.
Se revine la forma inițială.Acest proces poate dura câteva ore.Vă rugăm așteptați!

Niciun comentariu: