12 septembrie, 2010

Me cago en to que se menea,

Dedicații: 
Ce fel de animal drăguț ești tu?Aah,da,ești bărbat.Uitasem pentru o secundă!
Și pentru că nu-mi place ideea de a generaliza,spun că ești bărbatul de care ar trebui să se ferească toate femeile.Îmi pare rau că nu ți-am lipit în frunte o etichetă cu
"Nu cereți prea mult de la mine,sunt un porc!".
După ce că fusesem proastă un an de zile,a trebuit să prelungesc durata cu încă vreo 2 luni.
Încă mă gândesc dacă poți să fii mai fals de atât.Și nici nu găsesc răspuns...
Nici nu găsesc cuvinte cu care să mă exprim frumos,în cazul tau nu se pot folosi astfel de cuvinte.
Om de nimic ce ești,fals și depravat.Așa ai fost,așa vei ramane.

"Sentimentele nu pot fi puse pe balanță,nu ne poate părăsi nicio distanță"?Ba,aș spune eu...Sentimentele nu pot fi puse pe balanță,decât până apare o zdreanță. :)

2 comentarii:

Anonim spunea...

" Si'a tacut!//Prost si asta!"
:-J
>:D<

EA spunea...

@Marie:Asta era postul la care trebuia sa taci,dar a fost bine si asa=))
>:D<