12 februarie, 2010

Tentación,por favor atención:Es muy alta la temperatura,bajesela con sus cariños.

Pentru că a fost gândit în spaniolă şi pentru că am luat D.E.L.E.-ul\:D/yey me!

El próximo,el que sigue,el que se avencina...que se prepare porque voy a darle todo lo que "él" no quise de mi,todo lo que "él" me nego.Le voy a dar millones y tropecientos de besos,nunca le voy a decir un "te quiero",pero le voy a preparar el desayuno con tanto amor que me va ha decir después"yo tambien te quiero,niña de mis ojos",le voy a escuchar hablar de sus cositas día y noche y no me va a importar si la mayoria de ellas son gilipolleses típicamente masculinos,si son suyas me importan,si tiene miedo voy a ser la almohadita que necesita para abrazar,si tiene frio sere su abrigo,si tiene sueño voy a ser en sus sueños,si quiere estar solo,me esfumo,si quiere amarme,lo amo,si quiere presentarme a sus padres,voy a ser la chica perfecta,si tiene defectos,voy a quiererlos,voy a descubrir algo nuevo de el cada día y si no me queda nada por descubrir,voy a redescubrir a las viejas,alegrarme que existe en mi vida cada día,si quiere hacerme cosquillas voy a reírme a carcajadas,si quiere bersarme en el medio de la caretera,voy a subirle en el capota de un coche y besarle allí,si estamos en una fiesta y dice que se aburre,le voy a decir al Dj que ponga un reggaeton y voy a perrear solo para él,si se siente mal voy a darle mi medicina,si me dice que no tiene ganas de hablar,que se siente triste,le echo miraditas o pongo caritas hasta que empieze a reírse,si me dice que lo pongo,me voy a estirar como una gata y hacerle de las mias...
Pero quiero que me quiere.
El reto de mi vida es encontrarte.Tan imperfecto,tan capable de amarme,tan hombre,tan aficionado a mi,tan sensible,tan irresistible,tan tímido al mirar mis ojos.
El reto de mi vida es encontrarte.Encontrarte es dificíl y supone mucho tiempo.Como años de mucho o como mañana de mucho.
El tiempo no tiene dueño.Yo tampoco tengo...Quiero que seas tú mi dueño.
Eres mi reto.Me desafías a buscarte,sin pistas,sin indicios,sin nada,solo el amor que quiero dartelo.
Te voy a encontrar.
Lo sé.


Următorul,cel care va veni,cel care va rămâne...să se pregătească pentru că îi voi da tot ce"el" n-a vrut de la mine,tot ce el mi-a negat.Îi voi da milioane şi trilioane de sărutări,
nu-i voi spune niciodată "te iubesc",dar îi voi pregăti micul-dejun cu atâta dragoste încât îmi va spune apoi"şi eu te iubesc,dragostea vieţii mele",
am să-l ascult vorbind despre chestioarele lui,zi şi noapte şi nu mă va interesa dacă majoritatea sunt prostioare tipic masculine,dacă sunt ale lui,mă interesează,
dacă îi este frică,voi fi perniţa pe care are nevoie s-o strângă în braţe,
dacă îi este frig,am să fiu haina lui,
dacă îi este somn,voi fi in visele lui,
dacă vrea să fie singur,dispar repede,
dacă vrea să mă iubească,îl iubesc,
dacă vrea să mă prezinte părinţilor lui,am să fiu fata perfectă,
dacă are defecte,i le voi iubi pe toate,
voi descoperi în fiecare zi câte ceva nou la el,iar dacă nu-mi va mai rămâne ceva nou de descoperit,am să le redescopăr pe cele vechi,
am să mă bucur în fiecare zi că există în viaţa mea,
dacă va vrea să mă gâdile,am să râd în hohote,
dacă va vrea să mă sărute în mijlocul autostrăzii,am să-l urc pe capota unei maşini şi-am să-l sărut chiar acolo,
dacă suntem la o petrecere şi-mi spune că s-a plictisit,am să-i spun Dj-ului să pună un reggaeton,iar eu am să dansez numai pentru el,
dacă e bolnav,am să-i dau medicamentul meu,
dacă-mi spune că n-are chef să vorbească,sau că e trist,încep să-i arunc ocheade sau să fac feţe-feţe până ce începe să râdă,
dacă-mi zice că-l excit,mă întind ca o pisică şi încep să fac ce ştiu eu mai bine...
Dar vreau să mă iubească.
Provocarea vieţii mele este să te găsesc.Atât de imperfect,atât de capabil să mă iubeşti,atât de pasionat de mine,atât de sensibil,atât de irezistibil,atât de timid când priveşti în ochii mei.
Provocarea vieţii mele este să te găsesc.Să te găsesc e greu şi presupune mult timp.Mult timp cum ar fi ani de zile sau mult timp cum ar fi mâine.
Timpul nu are stăpân.Nici eu nu am.Vreau ca tu să fi stăpânul meu.
Esti provocarea mea.Mă provoci să te găsesc,fără piste,fără indicii,doar iubirea pe care vreau să ţi-o dăruiesc.
Am să te întâlnesc.
Ştiu asta.


P.S.:Pentru cine se mai îndoieşte,încă,am învăţat spaniola singură,fără să o fac la şcoală,fără meditaţii.Şi,da,am început cu telenovelele,dar am continuat foarte bine... :))Hai pa!

6 comentarii:

Mada spunea...

oo, bravo :x:x

EA spunea...

Mulţam'fain,Bub!

Roxana spunea...

la multi ani,sis si la mai mare :X felicitacioneees [e ca le am si eu? :))]

EA spunea...

E ziua mea? :D
Multam,sis!
Enhorabuena pa mi! :D

Marius Dumitrescu spunea...

Ooo, enhorabuena señorita!

EA spunea...

Muchisimas gracias de nuevo,Marius! ;;)