05 februarie, 2010

D-astea...

Sunt o vacă.Mi-am subestimat biblioteca în postul de mai jos.
De fapt am 100 de cărţi estimativ,dar numai în camera mea.În camera alor mei sunt vreo 200,iar în sufragerie între 300-400.Deja mă plictisisem la numărat.

În altă ordine de idei...
Azi fusei la magazin ca tot omu' să-mi cumpăr o cioco.Auzi acilea:
Eu:-O ciocolata Kandia.
Vânzătoarea:-De care să fie?
Eu:-Cu caramel.
Vânzătoarea scoate ciocolata.Nu mi-o dă.În schimb îşi pune ochelarii şi zice:
-Hmm...e ceva unsuros...
Eu:-Mai bine îmi daţi alta.
Vânzătoarea şterge ambalajul,se holbează la el şi zice:
-Hmm...Expirată n-ar fi...Uite ce scrie:26 ianuarie 2010.
SA MORI TU?!Poate mă credeaţi pe mine nebună,dar iacătă:Sunt altele şi mai şi!

Bă,mor.Azi am văzut al nuştiu-câtelea cuplu obosit.Ea strâmbând boticu' şi îndepărtându-şi o şuviţă rebelă de pe meclă,el ridicându-şi pantalonii,dar ţinându-se de mână.Ori,ea oftând,el butonând la telefon,dar ţinându-se de mână.Ori,el încercând s-o sărute,ea ţipând agitată la el că i s-a urcat pe botine,ori că abia s-a dat cu ruj,dar ţinându-se de mână.
Şi lista ar continua,dar...ce cucurigu meu aveţi toţi,mă?De ce iubiţi în silă?De ce vă ţineţi partenerul de mână?Vă spun eu:Nu pentru că n-aţi găsit întrebuinţare la cealaltă mână ci pentru că se presupune că-l iubiţi.
Ce căcat!Eu n-am pe cine ţine de mână...dar ştiu sigur că n-ar simţi nicio clipă că nu-mi face plăcere să-i simt fiecare cută de pe palma lui pe palma mea.Şi l-aş lăsa să mă sărute de oricâte ori i se face lui poftă şi i-aş zâmbi mereu.De ce căcat m-aş strâmba?
'Ţi-ai dracu',m-aţi enervat! :D

9 comentarii:

Roxana spunea...

Doamne, cica nu e expirata =)) ce oameni "tembei"

EA spunea...

Mda,cand am iesit din magazin am verificat repede calendarul... :D

Marius Dumitrescu spunea...

Si eu care credeam ca blondele stau prost cu matematica... :D

EA spunea...

Iar a venit Mariusel cu glumitele :D
Cand am scris postul ma aflam in camera mea.Si deci de-aia am zis 100,probabil.
Bine.

Sunt blonda.=))

Marius Dumitrescu spunea...

Eu de fapt ma refeream la faza cu ciocolata :D . O clipa de neatentie si as fi socotit si eu ca tanti ca 29 ianuarie 2010 e la anul, who knows, poate am fost si eu blond intr-o viata anterioara :)) .


p.s. ce legatura are asta cu matematica...don't ask.

EA spunea...

E de la raceala.De fapt era 26 ianuarie.
Oricum tanti a fost convinsa pana in ultimul moment ca eu o sa-i cumpar ciocolata.=))

Marius Dumitrescu spunea...

Corect , 26 ianuarie. Ce ziceai de raceala? :)) Mi-am iesit din mana de tot...

Mada spunea...

ce varsta avea vanzatoarea? :))

EA spunea...

Trecuta de 40.