16 mai, 2011

cursă - atac - lovitură - mişcare - trăsătură - dezmierdare - izbitură - bătaie a ceasului

E 4 dimineața? Sau e 5? E chiar 5 și ceva, aproape de 6.
Dormi. Ți-ai acoperit cu o mână ochii. Mi se pare și normal. La 6 răsare soarele... cum ai fi putut să adormi dacă soarele răsărea?
Cât încă luna mai era pe cer, te învăluia în lumina ei și mă făcea să îți iubesc pielea și să te privesc...
Mai devreme de asta... îmi era foarte somn, dar văzând cum te acoperă luna... mi-a pierit somnul de pe gene și-am rămas așa... cu ochii la tine. Îmi plăcea că nu sforăiai deși erai foarte obosit. Respirai, doar, foarte profund. Și, recunosc, și asta mă făcuse să-mi piară somnul. Pentru că eu nu pot adormi decât în liniște, pe când tu nu.
Nu miroseai a niciun fel de parfum...miroseai a tine, a bărbat. 
Nu știu dacă am să mai simt asta, nu știu de ce, dar... nu.
Mi-am lasat ploapele să se închidă, deveniseră tot mai grele... și înainte să adorm mi-am promis c-am să te învăț să mă iubești.

Sid: What do you have to say to me?
Cassie: I’ll love you forever, Sid.
Sid: You will?
Cassie: Yes. That’s the problem.

Niciun comentariu: