19 mai, 2011

Bla, bla... (2)

Așa cum ți-am spus și mai demult... nu mai vreau să-mi fac amintiri...Am destule amintiri care nu se pot șterge, sunt cele care mi se vor derula în minte mereu, în caz de ceva...așa că de ce aș mai avea nevoie și de fotografii sau mici atenții?

-It's easier to say yes than to say no to a fool.-

Mă văd ieșind pe o ușă și intrând pe alta, mă văd spunându-ți că nu mai am ce să-ți spun și apoi te sărut... Contradictorii care-mi fac viața digerabilă. 

Mă gândesc să o iau de la început, să mai caut... că poate e greu să modelezi ce deja ai... 

Later edit(16:47)- Râd ca o proastă și îmi râde și inima... că poate chiar sunt importantă pentru tine. 

P.S.-ul celeilalte jumătăți de suflet : Ma'Shawty: "Ai grijă când te hotărăști asupra unui lucru când ești nehotărâtă, că s-ar putea să intervină ceva care să te dea din nou peste cap, calmându-te!"

Niciun comentariu: