30 martie, 2011

Feliz cumpleaños!


Mi-am pus o dorință...
Am să te anunț dacă se împlinește... 


 
[Cand zic "Simiiiiiiiiii..."....

Ma gandesc la...

Alexuticutu:"clatitele alea cu smiley faces, la ea acasa".

Pletucea: "...faza cea mai tare care am petrecut-o cu ea la ziua ei, cand am fost la ea acasa si statea cu baietii la masa si bea cot la cot cu noi si s-a cam ametit. Nu o mai intresa de petrecere, de nimic."

Alina: "Eu imi aduc aminte de cand jucam "flori fete si baieti" in parc la targoviste si Sabina nu o mai lasa in pace."

Alexandra: "Uite, o amintire care imi vine acum in cap despre simi...stii, ei ii plac suuuuuuuper mult savarinele cu "brisca" (frisca), asta fiind o gafa d-ale mele cand am citit gresit din meniul de la cantina si ea se amuza mereu pe seama acestui fapt:)"

Iul: "o sa zic dupa ce mananc, imi vin in cap numai saratelele care le facea Simi cu chimen:))Mie imi vine in cap numai pasiunea ei pt romana si pt citit
si imi mai vine in cap culoarea verde:))
ba nu stiu:))
imi vin in cap multe chestii legate de Simi
si nu pot sa le spun in cuvinte
sunt trairi."

Hune: "...prima colega de banca a carei nume nu l'am stiut un semestru intreg ca imi era rusine sa o intreb"

Tanti Dana: " ..O dios Mio!La prima proba a rochei pentru atestat si topaiala entuziasmata, purtand-o.La ~mancare de mama~"

Ionut: "Ma gandesc ca nu e fata, e Simi"

Cumnatu': "Optimista, zambitoare, vesela."

Sori: "Puternica, prietenoasa...ca o iubeste pe Tania si are in portofel o poza cu ea."

Catalinu': "Ma gandesc la o personalitate puternica.La faza cand nu intelegea de ce parintii ei nu ii spun nimic, de ce nu o sacaie, cand de fapt ei aveau incredere in ea, ca e o persoana matura".

Bib: "Amintiree...primul lucruu care imi vine in minte e cum isi stramba ea ochiii de se uita crucis.Stiu ca se mai stramba ea...si se uita spre varfu' nasului si ma bufnea pe mine rasu'"

Deni: "Ca e zapacita si distractiva"

Cap : "Ca am fost colegi si prieteni in acelasi timp.. si imi aminteste de faze alea amuzante cu profii pe care Simina le nota pe caietelul ei"

Negru: "Unu patru! Era faza aia cu liftu cu blocul, la Raluca.Primu lucru care imi vine in minte cand ma gandesc la ea e imaginea ei razand"

Fane: 'La Robotzi, la cum m-a terorizat o seara cu "apasa, apasa".

Marius: "La savarine"

Roscat: " La stele"

Dani: "Cum copiam de la ea la ore si ea ma lasa.O prietenie cu bune si cu rele.Si chiar si de iubirea ei pt mine, pe care mi-o imparartasea.Si eu faceam asta, dar mai pe ascuns, asa."

Papu: "NEBUNIE!CE SA-MI TERACA?! wow ... caracter puternic conturat ... un pion al libertatii si distractiei, personalitate inovatoare ... un suflet rebel .. dar inocent in acelasi timp.Zic acolo, ca azi am o revelatie"

Mariana: "...la pacaleala de ziua mea.M-a sunat sa imi spuna ca nu poate veni, si m-am trezit cu ea la usa, apoi:))"

Mihai: "Ma gandesc si acum de unde curge apa la piscina:))"


Acy:" ...Imi aduc aminte de ochii ei .. si de cum mai radeam noi asa in timpul orelor...ne intelegeam din priviri"

Škëtch : "Cand ma gandesc la simi ma gandesc asa:
Stau pe plaja impreuna cu toti rechini, in fata multimii apare simi
Vini la mine, si zice ce face sketch uiti face ghini
Tu ce faci scumpa fata, nici nu se vede ca ai imbatranit, tu astazi 20 de ani ai implinit si m`ai lasat tampit
Iti urez toate cele bune si la multi bani, ca eu n`am, dar iti fac si eu acelasi cado care mi l`ai facut tu la 19 ani.
Cam asa ma gandesc eu la Simi"

Mir: "Ochi albastri geniali:D.
berbec.
high-school good old times.
Glumele alea tari. Cu Simi mereu radeam:X:))"

Nico:" Primul lucru care imi vine in cap cand ma gandesc la simina e rasul ei. E special. Iar rasul asta vine impreuna cu un umor oleaca ironic asa.Adica ii aud rasul mereu cand ma gandesc la ea. Stii, si face straight face intai ..sau lasa colturile gurii in jos.Nu stiu daca face mereu asa, insa de cate ori am stat cu ea asta mi s-a intiparit in minte..."

Rox:"Cred ca e absolut necesar sa incep cu... DECI ... cand ma gandesc la Simi imi aduc aminte, inainte de toate, de felul, locul, momentul in care ne-am cunoscut si de primii nostri ani de prietenie, de cenaclul de poezii, de DOAMNA GEACAR si de rujul ei de pe dinti , de Gaudeamus, de plasa aia pe care o ceream la toate standurile, de desenele noastre din tren, apoi de toate noptile dormite (sau mai degraba nedormite) la ea sau la mine, cand am creat scenarii precum celebrul "Doamna, da-ti-mi calul" sau am facut parodii cu Heri Pocăr, Anahihi si multi altii, de BRONZUL pe care l-a castigat in vara anului 2007, de Danuuut care a aparut la el acasa si ne-a gasit facandu-ne poze pe scarile lui, de chicotelile noastre care se terminau in crize de ras pe pat, pe scaune si in final, pe covor,de... offff, cate sunt, nu-mi ajung literele astea ca sa le spun pe toate in fine, de toate clipele in care mi-a fost alaturi si in care mi-a aratat ce persoana deosebita este. Si daca tot o sa ajunga sa vada asta, as dori sa ii multumesc inca o data pentru toate cele mentionate mai sus si pentru toate cele pe care nu le-am pomenit si vreau, totodata, sa ii promit ca vor mai urma inca un milion de astfel de clipeTe iubesc,sis. (Na, ca am tinut sa fac si o declaratie de dragoste )"

Bulina: "...ani de liceu,plans,emotii,energie cu carul si o prietenie cum nu multi intalnesc.Rasete,milioane de rasete in toti anii astia de cand ne stim, ‘blosula’,cataloage de ‘charcoal’ after horse :)).Poze cu duiumul,scalambaturi, planuri spatiale ,extraterestriale si taranesti,rurale si orasenesti,imbratisari ne/respiratorii si cate altele.Parteneri platonici,emotii,mazgaliri cu ciocolata,Vai,filmarea cu pizza homemade,aluatul tare de-ti scartaiau dintii,ciondanelile bucataresti ,poze la minut si fete cum nu ai sa mai vezi.Bucurie,tristete,emotie,toate le impartim,Simi !Adevarata prietenie,sprijin sufletesc,moral si fizic.Grijile pe care ti le-ai facut pentru mine cand mi-a fost greu,incurajarile pe care mi le-ai transmis prin energia ta pozitiva,desi nici tu nu erai intr-un moment usor..pentru ca m-ai protejat,toate le apreciez si le pastrez in suflet cate zile voi trai !Pentru toate iti multumesc si nici nu ma asteptam sa fie altfel pentru ca noi suntem...SOULMAATEEESSS !Colega mea de banca,cea mai buna prietena a mea,mereu cand apari in gandul meu vad chipul tau plin de zambet si incurajator !Te iubesc !"

Eu:" La clipele care au fost si care vor urma, gen, noi doua, oricand, oriunde, oricum...Clipe de neuitat alaturi de "amanta" care nu va divorta niciodata de tine.
Nu vreau sa ma repet cu nimic...dar vreau sa spun si sa subliniez ca atunci cand ma gandesc la tine ma gandesc la cei mai frumosi ani din viata mea alaturi de cea mai buna prietena. "

"Tu": "..la mine. Ma gandesc ca n-am sa dezvolt.Pentru ca TU deja stii.Eu sunt aici in umbra, ca o umbra, unde o sa fiu forever and ever, de la primele raze ale soarelui, pana la apus.Nu vreau sa pun "limite", prin cuvinte, pentru ca tot ceea ce avem noi nu poate fi "tag-uit".Nu vreau sa iti spun de ce sunt prietena ta, de ce te iubesc, de ce suntem inca ASA, AICI.Vreau sa stii.Atat.Pentru ca tu esti eu, si eu sunt tu."




Cand zicem "Simi", azi, tre' sa zicem LAAA MUUULTI AAANI, BAA!





Noi.]


Sărăcesc în cuvinte de fiecare dată...deși e prima dată...Dar știu cine sunt pentru prietenii mei, știu ce-am devenit pentru ei, datorită lor, împreună cu ei...
Să-i văd aici înșiruiți, spunându-mi ce simt pentru mine și ce-și aduc aminte despre mine...e ca un vis din care chiar dacă mă trezesc, ei tot acolo vor fii. 
Să știu că sunt în sufletele oamenilor pe care îi iubesc- pentru asta trăiesc.
Vă iubesc!Da. Pe toți!

Niciun comentariu: