19 martie, 2011

Când nimeni nu(ne) înțelege...

Note to self:
Nu mai fuma pe stradă! Va mai dori și altcineva să fumeze... din țigara ta.
Nu mai mânca pe stradă! Riști să te lase țigăncușele cu stomacul gol.
 ***
M-AM PLICTISIT!(vreau să scriu despre un flash și temele nu mă lasă s-o fac)
*** 
Listuța din fiecare an: 
Cartea lui Dave- Will Self
Angeologia- Danielle Trussoni
Jurnalul albastru- James Levine(Mulțumesc Ralu și Mărie!)
Să nu mă părăsești- Kazuo Ishiguro
Prima noapte- Marc Levy
Pe neașteptate un înger- Jaime Bayly
Eu și Marley- John Grogan
Anestezie locală- Gunter Grass
Sânge satanic- Cristina Nemerovschi
29,9 Ron- Frederic Beigbeder
Un roman francez- Frederic Beigbeder
Dragostea durează trei ani- Frederic Beigbeder
Shitter's Club- Frederic Beigbeder
Privind în soare- Julian Barnes
Sub hipnoză- Lars Kepler
Taci, te rog!- Raymond Carver
Furor- Markus C. Schulte von Drach
Contesa sângeroasă- Andrei Codrescu
Toxic- Francoise Sagan
Revolta- Suzanne Collins
Mă sinucid altă dată- Kerstin Gier(Mulțumesc, Rox!)
Relații exuale- Michel Birbaer
 Acum ar fi culmea să spui că nu știi ce să-mi iei de ziua mea... :)

Niciun comentariu: