14 octombrie, 2010

Frânturi

Se întâmplă să ajung la destinație mai devreme decât prevesteam.Mă aștepți în gară?
.
Am obosit,îmi târăsc bocancii și nu-mi mai suport murdăriile de pe față și mâini.
.
Știu s-ajung la tine,știu să mă și întorc și știu că aici mi-e locul...
.
Nici măcar nu mai funcționez bine.De ce ai vrea să ai ceva defect în locul unei mașinării sofisticate?Ia-mă,du-mă și uită-mă acolo.Aș fi festin pentru șoareci și nu m-aș supăra o clipă.
.
-Unde duce linia ferată,domnule?
-Către singurătate,domnișoara!
-Opriți-mi două locuri,am bagaje multe!

................................................................................................
Iată-mă,studentă de două săptămâni.
Multe cursuri în brațe,multe cursuri pierdute=orarul nebuloasă,metrou,metrou,metrou,puțin RATB,cămin Agronomie,cămin Hyperion,colegi,mulți colegi,foarte mulți colegi=deja câțiva prieteni,profesori de treabă,râsete,cafea de la tonomat,oboseală,spaniolă la ora 20:00,Universitate,Schitu Măgureanu,3-5 etaje,6 etaje...

6 comentarii:

Bogdan Popa spunea...

Pentru ca as fi singurul care ti-as stii defectele.

EA spunea...

@Bogdan Popa: Sa cunosti si sa le si iubesti(defectele)=arta!

Bogdan Popa spunea...

=suflet

EA spunea...

Corect,sufletul e o arta.
Arta lucreaza cu sufletul... :)

Alexandru Husaru spunea...

Superbă încheiere.

EA spunea...

Incheierea de dupa punctulete?Sau...