31 octombrie, 2010

Alejandro,Fernando,Roberto și încă unu':))

Am fost acasă.
Acasă nu mai e acasă,de cand altceva înseamnă acasă,acum.
"-Ce faci după facultate?
-Ah,mă duc acasă,sunt obosită,vreau să dorm."
"-Te iau cu mașina de acasă?"
Nu-mi mai simt locul într-un loc pe care mai ieri îl numeam "acasă".
Degeaba mă joc cu cuvintele,pentru că știu că nimic bun nu iese de aici...

Totuși realizez ca-mi place unde sunt,îmi place ce studiez,îmi place ce fac,nu știu voi,dar eu mă duc de drag la facultate...
Voiam să scriu mai mult,așa mult încât să mă doară și dintr-o dată nu mai pot.NU mai pot..NIMIC.

Mă împiedic peste tot,dar dacă mă ridic,ești...dacă încerc iar să pășesc,ești,mi-e teamă că dacă vorbesc,dispari.


Image and video hosting by TinyPic
by Greenex on http://greenex.deviantart.com~Mulțumesc,Alinuța!






2 comentarii:

- spunea...

eu am să-ți fur asta: " Mă împiedic peste tot,dar dacă mă ridic,ești...dacă încerc iar să pășesc,ești,mi-e teamă că dacă vorbesc,dispari" pentru că-i absolut...perfect spus. o să menționez desigur,cu trimitere spre tine..

am voie?;;)am?;;)

EA spunea...

Sigur>:D<