06 mai, 2010

En la página de nosotros mismos tu cuerpo escribe.


-Vrei să faci asta?Te întreb:Vrei să faci asta?
-Vreau.
-Vrei să uiţi?
-Vreau.

-Ai ezitat.

-Nu,nu am ezitat,doar că...
-Doar că ţi-e teamă că n-o să te ţii nici de data asta de promisiune,nu?

-Da.Mi-e teamă.
-Hai să-ţi explic...Tu eşti cea căreia întotdeauna î
i place să facă legături,legături care nu ţin niciodată, eşti cea căreia îi place să le potrivească, dar eşti cea care trăieşte fiecare lucru mărunt la intensitatea care nu i se cuvine, eşti cea care nu ştie să zică nu, eşti cea care,dacă e întrebată,poate să spună că n-are regrete,remuşcări sau resentimente,dar care crede toate astea abia după mult timp, şi eşti cea care trebuie să se oprească, aici,acum.
-Eu sunt cea care plânge şi apoi râde,dar care nu ştie dacă lacrimile de pe obraji sunt provocate de hohotele de râs.Eu sunt aceea care mai poate să facă ceva?

-Nu,tu eşti cea care trebuie să spună nu.

-Nu!

-Priveşti înapoi?
-Nu!Dar nu mă schimb.Merg înainte.Mi-ar placea tare mult să merg înainte...n-am facut asta niciodată.

Niciun comentariu: