26 aprilie, 2010

The Hottie and The Nottie

Au trecut două luni de când am scris postul ăsta şi râd cu gura până la urechi când văd cat de mult "te-am anticipat",ce mult mi-am dorit să apari,ce bine a fost când te-am întâlnit,ce greu îmi e acum fără tine...

Se fac şi două luni de când împart casa cu one of my best friends,cu my lil' room-mate,actuala şi viitoarea,la Bucureşti.
Mi-a făcut viaţa mai uşoară,m-a ajutat cu multe,foarte multe.Cel mai important motiv pentru care îi mulţumesc pân'la cer şi înapoi e că nu mă lasă singură,e aici întotdeauna...pentru totdeauna.
Şi pentru asta,îi mulţumesc aşa...cu o listă cu lucruşoare pe care le facem împreună,chestii de-ale noastre.

Image and video hosting by TinyPic

  • Ne place să ne uităm la South Park;
  • Avem aceleaşi iubiri platonice.Cum ar fi:Usher,Ne-Yo,Trey Songz;
  • "Ne place"sa ne punem de acord ce să gătim,în drum spre casă,să ne certăm pe tema asta pentru că nu reuşim să ne punem de acord şi toate astea pe aceeaşi stradă,în acelaşi loc;
  • Ne trimitem sms-uri stând în camere separate,în aceeaşi casă,desigur.Sau mesaje când una din noi e în drum spre casă şi cealaltă este deja acasă.Ceva gen"Vezi că vin.Am luat chiloţi şi şosete!/Te aştept să facem probe,defilări şi restu";
  • Să învăţăm împreună la istorie şi să ne crăcănam/sufocăm de râs.Ultima oara am scos perle de genul"Mircea cel Bătrân,domnişor al Ţării Româneşti" sau "Spaţiul românesc între diplomaţie şi comunism în Evul Mediu";
  • Ei îi place tare mult să vorbească cu mine şi eu cu ea...în somn.Eu fiind somnambulă,mai vorbesc şi constant în somn,ea,încă neobişnuită complet cu mine îmi răspunde de fiecare dată,iar dimineaţa mă întreabă dacă îmi aduc aminte ceva;
  • Ne place să bem 3în1,dimineaţa...însă am lasat-o un pic mai moale acum de cand am aflat că cică sunt mai nocive CA CAfeaua.;
  • Ne place să râdem una de râsul celeilalte;
  • Să spargem second-hand-urile;
  • Să facem schimb de haine;
  • Ei îi place cand fac pacheţele pentru şcoala,dimineaţa;
  • Ne place drumu' spre Pîscov şi înapoi,deşi uneori mergem cu microbuze care-ţi zgâlţâie toată salata pe care ai mâncat-o la prânz;
  • Ei îi place să-i masez piciorul bolnav;
  • Ne place să gândim aceeaşi chestie şi s-o mai şi spunem în acelaşi timp,pe acelaşi ton;
  • Să discutăm chestii serioase,chestii care ne afectează,să ne dăm sfaturi;
  • Să ţipăm una la cealaltă din camere diferite,cu muzica în blană,gen:"Mărieee ai văzut...
    (o fraza lunga,oricum);Ea:-Băăă,nu te aud!(pe un ton gen"Nu te aud,ce dracu mai vrei şi tu?!")Muzica...în continuare tare;
  • Să ne ciondănim,dar să continuăm să ne ţinem de mână;
  • Să bârfim;
  • Să ne uităm la filme împreună...bine,până adorm eu;
  • Să ne uitam după(funduri de)băieţi.Mai ales când fac jogging în parc;
  • Să mergem la teatru şi să murim dupa toţi actorii de acolo...;
  • Să ni se pună pata pe câte o melodie,gen acum Mario-Lay in my bed;
  • Să ne uitam la That 70's Show;
  • Să mergem acasă(la ea)la fiecare sfârşit de săptămână;
  • Să ne plimbăm prin casă una dupa cealaltă citind bancuri.Ea citeşte din cărticica cu bancuri cu ţigani,iar eu ori de câte ori fila din calendar are cate un banc pe spate.E important ca cealaltă să facă treabă în timp ce i se citeşte bancul.N-ai cum altfel!;
  • Să folosim expresii de-ale noastre sau împrumutate;
  • Să înjurăm când suntem nervoase la maximum şi să mai pufăim cate o ţigară mică;
  • Să ne tachinăm inteligent,cum că eu aş fi aia frumoasă şi ea aia deşteaptă.Vă daţi şi voi seama ce-a fost pe noi când am aflat că la Competenţele Digitale,ea a luat 81 de puncte şi eu 80. :D

Niciun comentariu: