17 aprilie, 2010

W-E Quickies.

De unde ratele si vanatorii mei si-a luat timpul asta atata tupeu?Cum de trece asa repede?Vorba profei de romana:"Puneti mana si invatati ca acu'-i Pastele,acu-i Craciunul!"
Deci sa moara Jean in puscarie de stiu eu cum de m-am trezit ca suntem la jumatatea lui aprilie,ca mai sunt 2 luni pana la Bac,ca mai e un pic si ma duc la ai mei,in Spania,ca sunt studenta in Bucuresti...
Pana mea!Better go and check if I have wrinkles already.:-j

...
Azi am invatat cum sa-ti iei o plasa de haine tari de la second hand.Si cand zic tari,zic chiar tari.
Eu si my lil'room-mate ne-am achizitionat tricou cu South Park.Kick ass!M'key?
...
Luni,Bac la Info,competentele lu' peste.Nu mai e un stres asa mare...atestatu-i done,mai trebuie prezentat si vazut ce nota am luat,ramane competenta la engleza si Bacu' al mare...
...
Tocmai ce-am venit de la buda unde am citit un articol intr-un ziar.Cum ca un tanar ar fi ajuns la spital,cu o rana de nu stiu cati cm provocata de un cutit.Cica tanarul si-a introdus cutitul in burta ca sa-si impresioneze prietenii.Uau,asta e cul.Eu nu i-am impresionat pe cei din gasca mea niciodata in felul asta...am sa incerc eventual sa-mi tai genele cu briceagul sau sa imi pun un cercel in buric...hmm,sau sa imi tai venele in scari...si sa le filez?
...
Tocmai ce-am vazut videoclipul de la "Neighbours know my name" al lui Trey Songz.E...
Cand ceva ma impresioneaza la maximum nu prea am cuvinte...De fapt Trey Songz insusi e...
...
-Cum stranuta o rosie?
-Keeeetch-uuup!

Niciun comentariu: