12 martie, 2010

Scurt/2

Viaţa e o construcţie incredibilă.O capodoperă formată din linii.Linii drepte de cele mai multe ori.Dar ai parte de una construită şi cu linii curbe...şi linii frânte.Oh,da!Linii frânte!
Viaţa mea,de până acum...a început cu o linie dreaptă,s-a transformat într-una frântă,dar frântă rău de tot...şi în momentul ăsta a început să şerpuiască...şi zic că e de bine...căci o asemăn cu valurile mării care se unduiesc uşor...
Sunt fericită.
Sunt fericită.
Nu ştiu cât o să ţină,dar sunt fericită.Acum.

Îl aştept să vină,să mă ia în braţe,să mă sărute şi să-i simt parfumul.
Voi adormi,din nou,cu capul pe pieptul lui,iar el mă va privi cum respir şi cum intru în lumea viselor...

Sunt fericită.

4 comentarii:

Roxana spunea...

fericita mea >:D< asa vreau sa te vad mereu :D

EA spunea...

Ştiu,sis a mea! :*:*

Anonim spunea...

Ma bucur pentru tine :D

EA spunea...

Mulţumesc frumos,thorski!