24 martie, 2010

Ie bine rău.Am duar 9şpe ani.

E 24 martie.Mai sunt 6 zile până ce voi putea spune că trăiesc pe acest tărâm de vis de un deceniu şi nouă ani.Mai precis fac 19 ANI ,puii mei!
Sunt mare.De fapt sunt "mare"de vreo 4 ani încoace,tind să cred.Cam de când au plecat ai mei,cam de când stau singură,adică de aproape o lună.
Şi mă rog...aici vreau să ajung.Nu sunt singură...Am o room-mate.Pe care o aştept să vină,apropo,...să mergem la supermarket.
E bine să fi mare,responsabil de faptele tale,matur,înţelept,hotărât...dar încearcă de pe la 20 şi umpic,nu de la 9şpe. (:-j)
N-am chef să aberez prea tare.Scopul era să vă zic că vine ziua mea...şi pula mea,aştept un sincer la mulţi ani...d-astea.
Sâmbată-i bairam.Nu mă găsiţi că nu mă căutaţi sau invers.


V-am pupat pă portofel!

Niciun comentariu: