05 septembrie, 2011

1.

Erau zile ca toate celelalte zile. Unele îmi apăsau pe șira spinării, altele mă eliberau din nu-știu-ce-ul care mă cuprindea. Mă apuca dorul pe malul mării sau când vedeam turiști cu aparate foto gigantice. Erai cu mine când cumpăram pepene( pentru că-mi amintea de ziua aia în care nu ai vrut să mănânci) de la Mercadona sau când pur și simplu stăteam agățată de amintiri pe pervazul geamului...fumând.
Și orice gând îmi plutește în minte acum, mă duce tot la tine. Nu văd de ce nu.
 
Mi-ai urat de ziua mea să fiu sănătoasă, fericită și nu în ultimul rând iubită... TU.

Un comentariu:

```*Wo [-] In*``` spunea...

frumos scris...o sa trec mai des pe aici...de fapt, te pun la blogroll, ca sa te am in vazul meuu:D...te pup, si gandeste-te cand vrei sa ne intalnim pe la sf lui septembrie...atunci vine si Katy:)